Gå til innhold

bensinpumpe på e36... starter ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal man ikke høre bensinpumpen på e36 inne i bilen når man vrir på nøkkelen? jeg hører ikke en lyd i fra no bensinpumpe. bilen starter nesten, men det virker som om den ikke får bensin. er det no anna som kan være feil?

Skrevet

Var innom BMW i dag,for min bråker litt mye syns jeg å da fikk jeg beskjed om at enten så fungerer den eller så fungerer den ikke.ta opp baksete å set øre ned til pumpa på pasasjer siden,da skal du høre en liten suse lyd,hvis den ikke gir noe lyd er den nok ødelakt.tror det var ca 1200kr på BMW for ny.

Skrevet

Går ut fra at du har sjekka sikringen?

Du kan jo sette spenning direkte på pumpa...viss den funkar da må det nesten vere reléet...trur den er plassert i sikringsboksen under panseret.

Skrevet

batteriet er bra.... det virker som bilen ikke får bensin... spørs hvor lenge det er siden innsprøytningsfiltret er byttet... kjøpte bilen i januar.. den startet ikke da eller... skal bytte motor etter snøen har gått... men det hjelper lite hvis pumpa eller no sånt er ødelagt.... så hadde det vært greit å få start på den før den tid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...