Espen02E30 Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Du har vel skrudd feil vei? Hadde sånn drit engang, mener du øker trykket ved å skru inn? Så du får skru litt ut igjen. Blås i den og sjekk når den åpner, siden du sliter med mye trykk må den slippe igjennom mer luft. Den jeg hadde sto det feil på skruen, måtte vri motsatt vei av hva som sto der.
Acrula Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 THei! Det er meget meget godt mulig mann! Jeg så bare på skruen du vrir på og her skrudde jeg maks mot "boost -". Det er jo en av billig typene så er helt sikkert det som er feilen, skal prøve dette etter jobb jeg:) Tusen takk for svar!
325icab_88 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Dæven! God gammel tråd Tipper du har skrudd med klokken, da øker du trykket på disse controllerne. Jeg kjører nå med Apexi AVC-R. En litt annen verden (og pris)
Acrula Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Hehe ja det var gammel tråd, men har lett gjennom hele google for å finne informasjon om akkurat denne boost controlleren:) Men faktisk så har jeg vridd så hard jeg kan MOT klokken, mot minus liksom, så jeg får prøve andre veien når jeg er hjemme fra jobb:) Tenkte liksom, full boost på maks -, da ville jeg ikke vite hva maks + var hehe Ja jeg må nok få meg en elektronisk boost controller en gang i fremtiden jeg også!
Acrula Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Hei igjen, nå har jeg prøvd å vri den helt motsatt vei, og problemet er fortsatt helt likt :S Tør ikke å gi mer enn ca 3/4 av gassen da nåla går veldig fort opp, peaka på 1.4 bar : /
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå