Sunspec Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Hei, jeg er på jakt etter en girkasse som kan tåle kraften fra prosjektmotoren min. Jeg skal lade 480-500hk i motoren, som tilsvarer veldig mye Nm. Jeg vil helst ha en kasse med overdrive, men andre forslag er selvfølgelig velkomne. Hørte noe om at Getrag 265 er bra? holder den til mitt effektuttak?
e30 tic Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Hei, jeg er på jakt etter en girkasse som kan tåle kraften fra prosjektmotoren min. Jeg skal lade 480-500hk i motoren, som tilsvarer veldig mye Nm. Jeg vil helst ha en kasse med overdrive, men andre forslag er selvfølgelig velkomne. Hørte noe om at Getrag 265 er bra? holder den til mitt effektuttak? 265 er vel et rimelig alternativ, som har bra rykte på seg når det gjelder å være holdbare! tror du kommer langt med det eg og en skikkelig clutch. så har man vel ZF fra nyere m3 også.... getrag 265 er jo bra saker når til og med volvo gutta bygger om til dette
336mik Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Er det ikke 262 volvo gutta bruke?Grunnet løst clutchhus?
2,7 TURBO Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 er vel løst clutchhus på 265 også.. men pass på å ha snill clutch..!!
verticalescape Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Litt OT: hvilke kasser passer på m50 motoren? er på utkikk etter kasse jeg og, med passe utveksling for M50B25 i e30...?
B.E.E. Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 ZF sin S5D 310/320Z, tårer mer enn en Getrag S5D260G.
336mik Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 ZF?? er det den som sitter i mange M-biler?Med 1.gir ned(eller bakover)?
Waldez Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Den ZF S5D 310Z kassa som sitter i bilen min har 1.gir frem som normalt.
Rotty Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Mener å Tru ZF er fra dieselmotoren.men er ikke sikker. skal ialefall tåle det lille exstra
mad-fun Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Tremec TKO er også et alternativ, avhengig av hvor mye penger du har tenkt å bruke!
Kristov Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Jeg har en M3 E36 kasse til over som jeg kan selge. 5-trinns ZF. Denne tåler lett 600hk turbomotor med tilhørende moment.
Sunspec Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Takker for svar! Akkuratt nå er det sparing på gang. Pengene går til å få ferdig motoren min. Da står det mellom E36 M3 kasse og Getrag 265. Hvem av dem burde jeg ta?
Kristov Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Getrag 265 passer da vitterlig ikke M50 uten en adapterplate. Den har vel M30/M10/S38 boltmønster. M50/M20/S50 har et helt annet boltmønster mot blokka. Skal man ha noe holdbart så går man for M3 E36 kassa. Den har også korrekt helling ifh til motorens helling.
Lien Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Getrag 265CR er jo fin Close Ratio med 1. gir ned.. Hvis ikke kan du høre med disse gutta; http://www.ttcautomotive.com/. Tremec kassene er garantert for opptil 800nm og du kan bestemme utveksling på girene når du bestiller. Det skal sies at denne kassa koster 30 000,-...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå