Gå til innhold

Sony 3skjermer og 2dvdspillere,nå KUN 10K for alt

hav
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Selger et stort multimedia pakke, da bilen det skulle være i er solgt og har ikke behov for dette.selger følgende:

- Sony helmotorisert 7" skjerm i 1dinsformat. Modell XAV-7w. Skjermen har rca koblinger klar for front,bak og sub. Pris 7000kr (se bilde i første

link under,montert i bilen) NYPRIS 5000kr

- Sony dvd spiller i 1dins format selges.Modell DVX-11A. Den er sone fri og kjører blant annet DVD/DVD-R/DVD+R, MP3, VCD, CDR OG CDRW (de fleste).Medfølger fjernkontroll og IR øye,slik at man kan legge dvd spilleren hvor man vil og styre alt fra fjernkontrollen. DTS/dolby digital sound,multi disc resume, Jbeg slideshow,optisk utgang.2x video og lyd ut,altså kan koble direkte 2skjermer.(se bildet i første link under,spilleren er i hanskerommet) Pris 3000kr NYPRIS 2000

sonyanlegg.jpg

- Sony 6,5" widescreen LCD skjerm for innfelling med innfellingsbrakett.Modell XVM-H65.2 AV innganger,1 AV utgang,IR mottager for trådløst headsett (SIRCS).Dimmer,7,5v strømutgang til playstation psone.Medfølger fjernkontroll (bildet i linken under) Pris 3000 NYPRIS 2000

- Sony 7" TFT LCD widescreen takskjerm. ModellXV-MR70.Manuell flip-down,3 AV innganger,1 AV utgang,Innebygd strømforsyning for for PS1,dreibart feste,bilde kan "snus" opp/ned. (bilde i linken under) Pris 2590 NYPRIS 2000

- Sony dvd spiller med Ir øye (SIRCS).Modell MV-101)Spiller dvd,cd og mp3.RCA audio/dideo utgang, DTS/Dolby digital,toslink optisk utgang,installasjonsbrakket medfølger og fjernkontroll.Kan monteres vannrett eller loddrett.(Se bildet i linken under,nederste boksen) Pris 2590 NYPRIS 2000

DSC02453.jpg

NB! Vær vennlig å unngå dumme og unødvendige kommentarer som ødelegger denne salgstråden,ikke mange men noen av oss greier bare ikke å la være :D Takker! Bud kan også mottas,men på PM!

Selges komplett for 18K,NYPRIS 13K!!

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ot: men ser at du skrev at det var strømutgang til playstation psone, gjelder dette bare psone?

går det for eksempel ann å koble på en ps2? eller er ikke det mulig?

er intressert i noe slikt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ot: men ser at du skrev at det var strømutgang til playstation psone, gjelder dette bare psone?

Hei

Ringte å sjekket, det gjelder kun psone desverre pga ps2 trenger vel 8,5v strøm fikk jeg høre. beklager.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

du kan koble ps2 til disse skjermene,men strømforsyning for ps2 får de ikke av skjermen. Det er egen adapter for strømforsyning som man kan få kjøpe.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst på dvd spiller jeg. Men hva er det jeg må kjøpe av deg for og få det til? du skrev så mye at jeg ble litt borte:D[/quote

Hei

Du kan bare kjøpe en dvd spiller av meg så får du bare koblet det til en skjerm (om du har det fra før) eller kan det også kjøpes av meg. Begge dvd-spillere har sånn IR-øye,så dvd spilleren må ikke være synlig.

Mvh

hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei

Da er jeg ute etter litt kontanter og derfor selges alt komplett for 10K.

7" helmotorisert skjerm

6,5" innfellbar skjerm

7" takskjerm

sony 1dinsformat dvdspiller

sony dvd spiller

1koblingsboks slik at man kan koble 4skjermer sammen

Alt er fra sony,alt fungerer og selges pga bilen dette skulle i er solgt.Kan nås på telefon 47417109!

Mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...