Gå til innhold

Konvoi for Oppland/Hedmark til Rudskogen den 18. mai

Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Slenger ut et forslag om at vi som skal kjøre til Rudskogen den 18. mai samles på CC plassen på Gjøvik for felles avreise. Vi er seks biler som skal reise sammen nedover så da hadde det jo vært kjekt om flere kunne joinet rekkene :)

Hva mener folk om dette? Eventuell tid kan vi avtale seinere.

Foreløpig er vi som sagt seks biler; E23 745i, E36 328i cab, E39 525d, E34 520i, E30 M3 og E30 325i turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil det bli så dere kjører på øst,eller vest siden av mjøsa til minnesund da?

Hvis jeg ikke jobber,så skal jeg gjøre alt som er i min makt for å få tatt turen denne dagen.

I verste fall,så er det sikkert noen som kan tilby plass om det ikke blir så jeg skal kjøre selv denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plass er nok ikke noe problem. Tror ikke jeg får plass til deg denne gangen da, 336mik.

Men vil tro vi kjører på rett side til minnesund, ellers blir det veldig omvei. (en time ekstra fort det for oss som bor rundt Gjøvik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo glemt meg.. Du MÅ jo vite at jeg skal være med. :D

Hva er det jeg har tenkt med her egentlig? Selvfølgelig visste jeg at du skulle være med...! Har nok litt problemer med å telle til 5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut.. her er et forslag:

hva om vi ifra hedmark. at vi kjører elverum - flisa - kongsvinger - kløfta.

også kan vi møte på dere oppland gutter på kløfta. for så å kjøre samlet derifra?

slenger ut en ide. for jeg orker ikke kjøre om gjøvik til rudskogen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det bli så dere kjører på øst,eller vest siden av mjøsa til minnesund da?

Hvis jeg ikke jobber,så skal jeg gjøre alt som er i min makt for å få tatt turen denne dagen.

I verste fall,så er det sikkert noen som kan tilby plass om det ikke blir så jeg skal kjøre selv denne dagen.

jeg har plass til deg om du ikke kjører selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut.. her er et forslag:

hva om vi ifra hedmark. at vi kjører elverum - flisa - kongsvinger - kløfta.

også kan vi møte på dere oppland gutter på kløfta. for så å kjøre samlet derifra?

slenger ut en ide. for jeg orker ikke kjøre om gjøvik til rudskogen :D

Bra forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere først er på E6 og på vei til Rudskogen.Hva med å svinge innom Esso Ryen(Ryenkrysset i Oslo)?. http://www.kvasir.no/kart/index.c?id=a_ ... gt=MAP.Der. Der plukker dere opp meg og eventuelle andre entusiaster,så danner vi en pen konvoi til treffet :wink: Så til dere i nærheten av Oslo møt opp på Esso Ryen!tidspunkt kommer vi tilbake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi gjør som før, Vegar, så svinger vi av ved Lillestrøm og kjører den veien til Rudskogen. Men det er jo ikke lange svippturen for dere fra Oslo å komme til Skedsmokorset, evt da Lillestrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi gjør som før, Vegar, så svinger vi av ved Lillestrøm og kjører den veien til Rudskogen. Men det er jo ikke lange svippturen for dere fra Oslo å komme til Skedsmokorset, evt da Lillestrøm?

#-o nja,skeptisk.....er jo en løsning.Men sikkert noen som bor i Oslogryta og skal avgårde,vi kan jo møtes på Ryen.....ikke for å ødelegge tråden men tror jeg lager en tråd om oppmøte ved Ryenkrysset.

Hvis ikke så kjører bilen min sikkert til Lillestrøm også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...