Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg regner med den klarer å kjøre litt nordover.. :)

Men det er jo enda en god stund til, så vi finner sikkert ut av det. :D

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dette ser jo ut til å bli helt knall detta gutter :D og jenter? hoho

hmm.. det hadde jo gått ann. att vi setter noen møtepunkt. f.eks

*Kløfta

*Olavsgård og eller Lillestrøm

så kan vi innad blandt oss "lokale" planlegge ferden dit.

Så kan vi få trådstarter 8) til å sette tidspunkt for når vi skal møtes ved disse plassene?

for om oppland-medlemmene, hedmark-medlemmene, lillestrøm-medlemmene og oslo-medlemmene skal begynne å planlegge når og hvor de skal møtes alle sammen samtidig i denne tråden. så tror jeg det fort blir kluss og surr.

så kan heller vi hver for oss avtale det? noen som ser logikken her? hehe.. eller høres det på trynet ut?

uansett.. jeg vil kjøre i kolonne. det er så stas :D

Skrevet

Jeg foreslår at trådstarter forelår tidspunkter for når vi skal møtes på de forskjellige stedene. Det er viktig at konvoien ikke kommer for tidlig. Det beste er at de som skal være med fra hvert punkt venter på konvoien. Gule sider pluss litt sunn fornuft er sikkert et godt utgangspunkt.

Skrevet

Jeg skal se litt på det, men det hadde vært kjekt og få noe mer info rundt treffet før vi planlegger dette.

Jeg mener også at CC plassen Gjøvik, Kløfta og Olavsgård er tre fine møtesteder da de ligger sentralt i forhold til de fleste som skal være med, og i tillegg er det ikke så mye stress siden det ligger like ved veien..

Skal kikke litt på det etterhvert så kan jeg legge inn mer info her..

Skrevet

Ja du er svimete Kristian.. :D

Jeg gidder forøvrig ikke dra til Gjøvik for så å dra til Toten igjen, men jeg står klar på Skreia når dere passerer der.

Ellers er de tre møteplassene som er avtalt knall.. (Evt om vi da tar Minnesund istedenfor Kløfta, da Kløfta og Olavsgård ikke ligger så alt for langt fra hverandre) Men dette finner vi vel en løsning på.

Og dere med videokamera, dere sender råformatet til meg dere? Så skal jeg få laget en "bra" film på 1-2timer fra hele den dagen. Vet slik ca hvordan jeg skal sette den opp...

Skrevet

Kan jo bare lage en offisiell rute og to møtesteder.. Hvis vi sier CC plassen Gjøvik og Olavsgård så kan de andre henge seg på når de ser oss komme :)

Kan bare hoppe på ved Skreia du Stian.. Esso er jo en fin plass f.eks ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...