Gå til innhold

SELGES: 1973 Volvo 144. Eu OK: 01/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm..diff-sperre...dette lukter det kanskje litt sveise apparat av,eller?

At bilen er trofast er det vel ingen tvil om,og den så jo forholdsvis grei ut også.

Og ja bmw-fans,det er lov til å ha en sånn volvo i reserve eller til vinterbruk.

Løp og kjøp.

Skrevet

Den så da meget fin ut den Kristian. Hvordan er det med rust på den a? Kanskje jeg skal ha meg igjen en 144. :) Lenge siden sist nå.

Skrevet
Hmm..diff-sperre...dette lukter det kanskje litt sveise apparat av,eller?

At bilen er trofast er det vel ingen tvil om,og den så jo forholdsvis grei ut også.

Og ja bmw-fans,det er lov til å ha en sånn volvo i reserve eller til vinterbruk.

Løp og kjøp.

Nei det lukter ikke sveiseapparat. Det lukter original diff. brems fra fabrikk!

Den så da meget fin ut den Kristian. Hvordan er det med rust på den a? Kanskje jeg skal ha meg igjen en 144. Smile Lenge siden sist nå.

Den har en del rust i skjermen på førersiden forran, hjulbuer bak og et rusthull i dørken på førersiden bak. Men EU-ok til 01/09 er verdt en del det Stian :) Uansett. 144 er helt sykt lett å selge har jeg funnet ut... La den ut for 3 timer siden og har fått 5 tlf. allerede av folk som har meldt interesse. Førstemann som kommer med penger får den...

PS! Jeg kan ikke levere den fra meg før det blir bart på veien og jeg har 7'ern ute fra garasjen igjen..

Skrevet

Takk for det! Og jeg må si; Salget tar helt av! Har fått sikkert 20 tlf. på en dag..

Budet ligger nå på 10 000,-

Skrevet

Hva faen.Du sier ikke at du skal ha en bil,for så å bestemme deg for at du ikke skal ha den.Ihvertfall ikke når det har vært budrunde der folk byr mer enn du i utgangs punktet forlanger.

Kjenner jeg blir irritert på sånne som handler før de tenker seg om.

Skrevet

Mm.. Det sa jeg og! Avviste 3 bud jeg for denne dama..

Men men, den burde ikke være så vanskelig å selge da jeg har fått masse telefoner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...