Gå til innhold

Chris sin: '93 BMW 325iC ///Mtechnic - Til salgs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm jeg synes de er bedre enn sportssetene med tanke på aktiv kjøring... mye mer klønete for mye små kjøring med inn og ut av bilen pga sidestøttene. men det stemmer det at nakkeputen er lengre bak, men det er ikke mange cm da...!

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hmmm jeg synes de er bedre enn sportssetene med tanke på aktiv kjøring... mye mer klønete for mye små kjøring med inn og ut av bilen pga sidestøttene. men det stemmer det at nakkeputen er lengre bak, men det er ikke mange cm da...!

Nei som sagt. Kun min mening. Hehe. Men det er få stoler, eller ingen som ser så bra ut i E36. Uansett har bilen din blitt kjempefin. Stå på. :D

• 1 month later...
Skrevet

Da er det litt mer "snacks" på bilen igjen :)

Skal ha 4hjulskontroll i morra så jeg får godkjent senken :)

I den anledning så ble det også nye "camber-stag" bak og nye indre og ytre styrestag foran....

gammalt

i0z5tnz8q4c3aoh7w02p.jpg

3k57enknted39nb5a0w5.jpg

nytt

5ab3gnzv22nxz0ul63v6.jpg

imptdexlmyu4htuhkw55.jpg

l7qfogqe1dhxa62iu81d.jpg

vbb7o5fkg9an2izcrb9y.jpg

Skrevet

Mye pes å bytte indre/ytre styrstag selv? Eller bare en mutter og solid fastnøkkel ? :wink: den indre styrkula mi er gåen...

Ble friskt med oransje camberstag bak ja :wink:

Skrevet
nice ;) clean og pen den bimmern din :)

Men du lurte på hva du måtte du ut med får de camberstagene og mye kan de justeres?

Kjøpes på Gs ser det ut som..

Ca 1850 for di gitt!Di kan nok stilles litt mer enn det orginale ja :wink:

Ikke noe og tenke på for deg , din er jo høy som fjell! :lol:

Skrevet

Styrestagene er ganske enkelt! en mutter på kula og stor vannpumpetang til innern ;)

Camberstagene bak var værre, må løsne diffen så man får ut den indre bolten på brua, ganske klønete, men det går på det berømte håret! av justeringsmuligheter så kan disse justeres 30mm og de org. justeringsboltene er ca 5mm så har litt å gå på ;) hehe

Jeg hadde 4hjulskontroll forrige mnd inne hos en kompis, og da hadde jeg -3,5 i camber bak etter senken og det skal ikke overstige -2,75. den lille du får justert med org justeringen holdt til å sra den ned til - 3 hehe...

stemmer det lunde sier, kjøpt og betalt for på GS, og BMWCCN medlemmer har 15%rabatt husk det ;)

Skrevet

Er digg med sidestøtter da.. :D

Det er helt latterlig liten justeringsmulighet på den exsentriske bolten på brua ja.. Må nesten ha mer om den skal senkes.. ;)

Skrevet

må ha sidestøtter, ellers "sitter" man jo ikke i bilen ;)

den eksentriske bolten er jo aldri ment for å lage "racerbil" understell med, så den kommer til for korta ja :) du fant vel fint ut av det med breddinga og senken du ruller rundt med :P

Skrevet
Blitt en del oppgraderinger ser jeg. Blir spennende se deg på bane utover da Chris :-).

Ja, blitt noen Glenn... er litt spent selv hehe :lol:

Skrevet
må ha sidestøtter, ellers "sitter" man jo ikke i bilen ;)

den eksentriske bolten er jo aldri ment for å lage "racerbil" understell med, så den kommer til for korta ja :) du fant vel fint ut av det med breddinga og senken du ruller rundt med :P

Mener jeg korta inn bærebrua med 2,5 cm :P

Helt sprøtt hvor mye det blir når det er så mye lengre ut (5 cm på hver side) enn originalt..

Skrevet

ja, iforhold til org. dimensjonene så er det snakk om stoore endringer med 5cm på hver side! ser jo hva som skjer med hjulstillinga når du skrur på den lille eksentriske bolten som sitter org. hehe :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...