Magnus_bmw Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Detta blir så bra, gleder meg virkelig til og rulle en tur med 3`ern din til helgen chris;) ps: de nye skivene gjorde susen altså!
Søreng Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 blir pent dette her... Mye måtte du ut med for skivene?
2mMy Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 blir nok bra den blinklys modden din! =) alt blir nok bra til slutt! sterk tro på det!
Chris_325iM Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 takker for hyggelige svar! Skivene koster 700,- pr stykk :S men ikke det jeg har betalt for de... får alt billig gjennom fattern, derfor jeg har råd til detta Håper selv på at den blinklysmodden blir bra ja! skal bytte forskjermene når bilen kommer ned på bakken, da får jeg sett åssen det blir (dere også selvfølgelig)
Chris_325iM Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 Wohoo! bremser er ferdig! What do pepole think!? Me like! Det er mobilkamera bilder men... bedre enn ikkeno
Søreng Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 PENT Tror dette kommer til å bli en meget pen coupe, tror du får deg en kjempe førstebil her!
Ellingsen B. Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 hullene skal være med kjørerettningen. Nå blir de vel motsatt?
Chris_325iM Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 åja! skiva!? hehe... nei, når du sier det så... har egentlig aldri falt meg inn at det er en riktig vei å sette dem men har det virkelig noe å si da? kan ikke forestille meg at det har det...?
B.E.E. Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Dette ble meget pent Tror ikke det har så mye å si hvilken vei skivene står, så lenge de bare er borret. Hadde skivene vært slisset i tillegg, hadde det vært noe annet. Tøft ble det uansett.
Chris_325iM Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Igår ble det prøvekjøring av bilen! Girkasse, drivverk og eksos montert, bremser er på og luftet, nye bremsebånd til brekket og ny bakluke er på Så nå skal det byttes forskjermer og bakplate, så er det demontering og lakkering Sitter på skolen for øyeblikket, så får ikke lastet opp bilder før jeg er hjemme ikveld desverre... men det er masse bilder av det nyvaskede gullet mitt
Chris_325iM Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Å Ellingsen! jeg tok av bremsene og skivene foran for sette de på riktig vei, men når jeg satte på "høyre" skiva på venstresiden, så ble det ikke riktig... Pokker heller tenkte jeg, og satte på den andre igjen og fortsatt feil... tenkte meg om en stund og sammeliknet skivene, så fant jeg ut at de er like, altså ikke speilvendte for hverandre... resultatet da blir at venstre skive blir "feil" og høre skive blir "riktig"
Chris_325iM Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Her er bildene På bakken for første gang på 7mnd Litt møkkete etter å ha stått så lenge i garasjen... Men etter en skikkelig vask så blir det så fint så! Bare irriterer meg over lakken på bilen, spesielt foran Men det er ikke lenge til lakk nå så Og for de skarpsynte så kan de se at det er ny bakluke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå