Gå til innhold

Chris sin: '93 BMW 325iC ///Mtechnic - Til salgs!

Anbefalte innlegg

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takker for hyggelige svar! :)

Skivene koster 700,- pr stykk :S men ikke det jeg har betalt for de... får alt billig gjennom fattern, derfor jeg har råd til detta :)

Håper selv på at den blinklysmodden blir bra ja! :D skal bytte forskjermene når bilen kommer ned på bakken, da får jeg sett åssen det blir :D (dere også selvfølgelig) ;)

Skrevet

åja! skiva!? :P hehe... nei, når du sier det så... har egentlig aldri falt meg inn at det er en riktig vei å sette dem :P men har det virkelig noe å si da? kan ikke forestille meg at det har det...?

Skrevet

Dette ble meget pent :D Tror ikke det har så mye å si hvilken vei skivene står, så lenge de bare er borret. Hadde skivene vært slisset i tillegg, hadde det vært noe annet. Tøft ble det uansett.

Skrevet

Igår ble det prøvekjøring av bilen! :D:D

Girkasse, drivverk og eksos montert, bremser er på og luftet, nye bremsebånd til brekket og ny bakluke er på :D

Så nå skal det byttes forskjermer og bakplate, så er det demontering og lakkering :D

Sitter på skolen for øyeblikket, så får ikke lastet opp bilder før jeg er hjemme ikveld desverre... men det er masse bilder av det nyvaskede gullet mitt :D

Skrevet

Å Ellingsen! jeg tok av bremsene og skivene foran for sette de på riktig vei, men når jeg satte på "høyre" skiva på venstresiden, så ble det ikke riktig... :-k

Pokker heller tenkte jeg, og satte på den andre igjen og fortsatt feil... tenkte meg om en stund og sammeliknet skivene, så fant jeg ut at de er like, altså ikke speilvendte for hverandre... resultatet da blir at venstre skive blir "feil" og høre skive blir "riktig" :P

Skrevet

Her er bildene :D

På bakken for første gang på 7mnd :)

bilde049hx5.jpg

Litt møkkete etter å ha stått så lenge i garasjen...

bilde052un0.jpg

bilde051et2.jpg

Men etter en skikkelig vask så blir det så fint så! :)

Bare irriterer meg over lakken på bilen, spesielt foran #-o

Men det er ikke lenge til lakk nå så :D

bilde054bs3.jpg

bilde055hs7.jpg

bilde056vj4.jpg

bilde057sd0.jpg

bilde061qe8.jpg

bilde061nc6.jpg

Og for de skarpsynte så kan de se at det er ny bakluke på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...