Magnus_bmw Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Dette er så godt og se, endelig nede ifra de faens bukkene Gleder meg utrolig til første prøvetur med deg! Er ikke lenge igjen nå!
Chris_325iM Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 Har holdt på en del med rustfjerning på bilen den siste uka... Front må av (lakkering) Forskjerm av Rust Sandblåsing Her er det grunna med 2 lag ruststansende grunning, derreter 2 lag rusthindrende lakkgrunning Sandblåste jekkehullene i kanalen Gjort samme prosedyre med grunning her, bilde er med ruststansende grunning Så en brun flekk i forkant av døra i sprekken til kjitten, så tok av døra Og visst pokker var det rust Fjerna rust, grunna, kjitta og lakkerte opp igjen, synes det ikke blei så værst Ellers så var det samma dritten på høyre side Så det jeg har gjort er å fjerne all rust i innerskjermene, jeg har tatt all rust i fremkant av kanalen, altså bak forskjermene, tatt rust som var rundt jekke punktene (oppe og nede) i kanalen, rust i venstre dør... Så det som gjenstår er å få tatt innerkanten på bakskjermene, tror det er litt i framkant på høyredør også, så får ta av den og sjekke. Bytte bakplate gjenstår enda, også er det selvfølgelig skade på panseret, så det har vært sparkla og herja med, så må nesten ha meg et nytt et, så den som stiller opp med rustfritt panser til coupe uansett farge så kjøper jeg det!
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Har skjedd litt i det siste, spesielt mye i pinsen (bilder er tatt med mob kamera som bare blir dårligere og dårligere) Fikk kjøpt meg et nytt panser, av bui_jonny her på forumet, veldig ålreit kar! Ledningsstyr Dere ser jo at forskjermer er blitt byttet! deiligt! Det er et jævla helvete å justere alle sprekker når begge dører, forskjermer og panseret har vært av! Ble en del banning jah! De gamle hadde jeg ikke mye medlidenhet for, så de er kastet! Har en panser matte til overs om noen trenger! Høyre dør har vært av å fått samme behandling som venstre dør! Glemte visst å ta bilde av det ferdige resultat men, det ble rustfritt og mauritius blått, så får dere bare bruke fantasien! Framfanger er pelt helt fra hverandre for å få fikset sprekken Sprekk Den rustne jævlen av en bakplate er av Ut til sandblåsing Results
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 hah! søtt bilde! men må nesten få deg til å utdype meningen
Azeton Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Dette må jo bare bli bra! har utrolig mye rust i bakplata der selv! så utrolig mye at det er irriterende
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 jaja, imorgen er det oppkjøring på BT i Drøbak kl 08.00, får se om jeg klarer å sove i natt! Ønsk meg lykke til!
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Dette må jo bare bli bra! har utrolig mye rust i bakplata der selv! så utrolig mye at det er irriterende Håper på at dette blir bra ja! har grunna med zinkgrunning å greier... off kjipt det der med rust i ræva, har din vært i kræsj eller? kjenner til frustrasjonen for å si det sånn! Er jo ikke dyre delen da! hele kr 930,- betalte jeg for den ferdig tilsendt fra tyskland, original BMW del. Er jobben som er ille, også må det jo lakkeres.
Azeton Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Lykke til med oppkjøringa da! Har omtrent lyke mye rust som du hadde på bilen din i begynnelsen Akkurat nå er det og få bilen til å gå som er det jeg arbeider for. Rusten har jeg ikke lyst og tenke på.. selv om det irriterer!
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Lykke til med oppkjøringa da!Har omtrent lyke mye rust som du hadde på bilen din i begynnelsen Akkurat nå er det og få bilen til å gå som er det jeg arbeider for. Rusten har jeg ikke lyst og tenke på.. selv om det irriterer! Takker og bukker! du har såppass ja! da er det bare å få ræva i gir, for da er det ødelagt! dessverre... bildene sier ingenting om hvor mye rust det faktisk er på min da men... bare å si ifra om du trenger tips/råd/hjelp så skal jeg forsøke så godt jeg kan
Azeton Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Du skal ikke se bort ifra at jeg kommer til og mase på deg en del når jeg setter igang med runst fjerning! Noe som garantert kommer til og ta sin tid. Har ikke planer om og gjøre det før neste år! Nå er det motor og driftsikkerhet av den som det går i.. Hvor fikk du tak i sandblåseutstyret ditt?
Søreng Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 hah! søtt bilde! men må nesten få deg til å utdype meningen Meningen var at jeg synes du gjør et MEGET imponerede arbeid.. Skulle ønske jeg hadde slik kunnskap og stå-på vilje til å gjøre noe slikt! Kan tenke meg det blir en utrolig kjekk følelse for deg når du blir ferdig og kan cruise rundt i en fiks ferdig 325 coupe!! Må si jeg misunner deg litt der! Å lykke til med oppkjøringen om ett minutt Går nok helt fint!
Azeton Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Hvordan gikk det med oppkjøringa da? får vi se bilen på veien snart?
Søreng Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 han er vel ute å kjører sikkert Hadde vertfall jeg vert om jeg hadde bestått etter alt det arbeidet!
muska Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Grattis med 18 års dagen og lappen igår Klem fra Muska
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå