Chris_325iM Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Lappen er i lomma! vært ute å kjørt en del kan du si! hærlig følelse!
Chris_325iM Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 hah! søtt bilde! men må nesten få deg til å utdype meningen Meningen var at jeg synes du gjør et MEGET imponerede arbeid.. Skulle ønske jeg hadde slik kunnskap og stå-på vilje til å gjøre noe slikt! Kan tenke meg det blir en utrolig kjekk følelse for deg når du blir ferdig og kan cruise rundt i en fiks ferdig 325 coupe!! Må si jeg misunner deg litt der! Å lykke til med oppkjøringen om ett minutt Går nok helt fint! hah! dra på clas ohlson og kjøp deg punktsandblåser, sandblåser og 5l med alu sand, koster deg kr 600,- så setter du av en helg så er all rust borte mulig det blir en 4-5 helger men, det spørs på hvor nøye du er og hvor mye du skal fjerne Det hjelper på stå-på viljen når man får slike kommentarer
Azeton Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Må nesten skaffe seg sandblåser da:D Er du ferdig med bilen nå.. eller går bare tregt pga all kjøringa? Du har ikke planer om lettere sugetrim?
Chris_325iM Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Bilen er ikke ferdig enda nei, har brukte forrige helg og litt til på å gjøre ferdig Mercedesen, måtte få solgt den så jeg får penger til lakk den ble "solgt" på tirsdag, skal leveres på fredag (imorgen) og skrive salgsmelding... etter det blir det nok litt mer fres på bimmern Har også fått delene jeg har bestilt... - klips til alle lister, skjørter osv så alt av klips blir nytt - M3 leppa - Listen som går rundt vinduet - Et par nye lister - Nye nyrer (ikke facelift) - Skiltlys Ja, alt Kjøpte også gummilistene som sitter i toppen sv skjørtene, kr 250,- + moms pr gummilist Har også et lite dilemma om hvilke dørlister og innstegslister jeg skal ha... om jeg skal ha BMW Motorsport eller M3 ??? Kan ta bilder av det så kan folk si hva de mener, selv heller jeg litt mot Motorsport lisetene Lettere sugetrim står på listen, men det blir etter at bilen er ferdig teknisk og visuelt
Azeton Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Kjøp bmw motorsport og ikke M3! jeg har bmw motorsport lister.. kan ta bilde om du vil se..
Chris_325iM Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Jeg har begge deler liggende bare spørsmål om hvem jeg skal sette på! Men legg gjerne ut bilder av dine!
2002max Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Ta bmw motorsport listene Chris. Du har ikke M3, men en sportvogn. Bilen din er veld ferdig lakkert når du kommer fra syden om et par uker. Snakkes da.
Chris_325iM Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 Ja, jeg har vel kommet til den beslutningen selv, blir motorsport listene men kjøper alle listene, så har jeg M3 listverket også, skulle ikke ha no diskutabel pris for det allikevel så... Ang. lakkering så gikk det litt skeis der sandblåst ferdig alt samma, og ferdig demontert, men rakk ikke å sveise det siste på bakplata før vi dro... også kunne ikke Ingar (oppretter) gjøre det for meg mens jeg er borte, så... men men, den SKAL på veien i august gjør den ikke det så vet jeg hvor jeg gjør av meg! begynner å bli ganske utålmodig nå
Chris_325iM Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Da er det alt for lenge siden det har vært en update...! kommer for det meste av at ting har hått litt sakte, gjort veldig lite om gangen hver gang, så har liksom ikke blitt noe update stoff... før nå! Se selv Shot with 6280 at 2007-07-31 Shot with 6280 at 2007-07-31 Shot with 6280 at 2007-07-31 Shot with 6280 at 2007-07-31 Skal opp på verkstedet nå å slipe bilen, lakkerer sparkler i kveld hvis ting går etter planen, så blir vel forhåpentligvis lakkering nå til helgen mens jeg er i budapest å ser på formel 1 \:D/
Chris_325iM Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Kommet et stykke på vei nå Men dæggærn å lang tid detta tar! Shot with 6280 at 2007-08-10 Shot with 6280 at 2007-08-10 Shot with 6280 at 2007-08-10 Shot with 6280 at 2007-08-10 Shot with 6280 at 2007-08-10 Dette er fra 13.00 tiden igår, så har kommet et stykke lenger, men ikke at det synes på bilder...
Mr.Plow Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Bilen er en original Mtech, og jeg vil holde den i så ren BMW stil som mulig! Fargen er mauritiusblau Konge, denne her må du bare holde clean. Bare kast de grusomme kromlyktene. Kult at det fins ungdom som har bra smak, blir en fet førstegangsbil dette her Chris.
The StigMeister Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Syns jeg så en 7-serie litt lenger frem i tråden!? Fardin sin?
Chris_325iM Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Bilen er en original Mtech, og jeg vil holde den i så ren BMW stil som mulig! Fargen er mauritiusblau Konge, denne her må du bare holde clean. Bare kast de grusomme kromlyktene. Kult at det fins ungdom som har bra smak, blir en fet førstegangsbil dette her Chris. Takker! ja, de chromelyktene er vel egentlig ikke første valget mitt heller, men de var helt nye når jeg kjøpte bilen, så har prioritert å legge pengene andre steder foreløpig, men sikler litt på slike umniza lamper som Dr_S har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå