glenn.G Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 trenger fremre del som går over gir stang.og den må være sort og pen.
glenn.G Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 tror jeg har en.. pris og enentuelt et bilde av den
bmwhans Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 problemet er at den ene "flapsen" er knekt og tydeligvis limt. det er jo bare papp. den er limt og hel nå. du ser bare en liten sprekk der.. ikke så lett synlig.
glenn.G Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 problemet er at den ene "flapsen" er knekt og tydeligvis limt. det er jo bare papp. den er limt og hel nå. du ser bare en liten sprekk der.. ikke så lett synlig. ok men får du tatt ett bilde av den.hvis det ikke er så synelig så er det jo greit.
propan Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Hvis ikke har jeg en som er i orden,men det er til 4 el ruter-dvs 4 hull til brytere. Fra en 87mod cab.
glenn.G Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 trenger fortsatt.. ingen som har en liggende????
bmwhans Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 skal få sett hva frakt koster. har tatt litt tid. har ikke lappen for øyeblikket men skal få kommet meg på posten
glenn.G Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 skal få sett hva frakt koster. har tatt litt tid. har ikke lappen for øyeblikket men skal få kommet meg på posten ok det hadde vært fint
glenn.G Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 det koster mellom 100 og 150 kr! kommeer nok på maks 120. men send meg konto nr ditt på pm så fører jeg over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå