Raver^ Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Hvordan er opphengslageret til mellomakselen på E36 å bytte egentlig?? Må en ned med eksos og hele pakka?? Og denne hardyskiva, er det den foringen som ligger mellom girkasse og mellomaksel??
Platepratar Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Må løsne eksos, og varmeskjoldet må ut. Enkleste er å dele eksosen bak katalysatoren. Resten av eksosen framover er det bare løsne og la henge løst. Må må også ta av den ene eksosfestet som sitter rett bak katalysatoren for å få ut mellomakselen. Når du har mellomakselen ute så er det bare å dra den ifra hverandre på midten. Har akkurat tatt av mellomakselen min 2 ganger på ganske kort tid nå.
Raver^ Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Må løsne eksos, og varmeskjoldet må ut. Enkleste er å dele eksosen bak katalysatoren. Resten av eksosen framover er det bare løsne og la henge løst. Må må også ta av den ene eksosfestet som sitter rett bak katalysatoren for å få ut mellomakselen. Når du har mellomakselen ute så er det bare å dra den ifra hverandre på midten. Har akkurat tatt av mellomakselen min 2 ganger på ganske kort tid nå. Takk takk:).. Hørtes ut som er litt omfattende jobb, så bør vel helst ha en løftebukk tilgjengelig da..
Platepratar Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Har bare min på bukker eg. Har ikke fått mellomakselen tilbake fra avbalansering enda. Er ikke så veldig omfattende, men kan være litt godt med litt hjelp og et liggebrett.
Raver^ Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Har bare min på bukker eg. Har ikke fått mellomakselen tilbake fra avbalansering enda. Er ikke så veldig omfattende, men kan være litt godt med litt hjelp og et liggebrett. Må den avbalanseres før jeg setter på opphengslageret??
Jan e34 Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Nei, men du må merke hvordan den sitter før du deler den.
Raver^ Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Nei, men du må merke hvordan den sitter før du deler den. Okay, takk:)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå