Gå til innhold

Bmw 320i ønskes kjøpt! (e36) Enda ikke funnet en...har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en bmw 320i e36..

-gjerne coupe, men også 4 dørs

-gjerne gjort noe med utseende messig (styling)

-ikke gått noe særlig lengre enn 200000 km

-ikke så altfor langt vekke fra Vest agder, men kan kjøre en god del timer .

-ikke cab

-lite eller ikke rust

-som ikke tikker å bruker olje

har du en så kom med info. Her i topicen eller vi pm.

Lloyd.

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

søss har en fullstyla sedan blå perlemor med full Lumma CLR styling tror jeg det heter. dtm vinge angleeye lykter osv.. satt i skinnstoler forran.

18" m5 felger og 15" vinteralu(ac scnt. look.)

få mail så kan j sende bilder ho vurderer bud.

gått 260 men motor er byttet en gang og bilen ble totalt bygget om med styling og helakert for noen år siden så er pen utvendig.

perlemor blå litt lysere en mauritsiusblau bmw fargen..

Skrevet
søss har en fullstyla sedan blå perlemor med full Lumma CLR styling tror jeg det heter. dtm vinge angleeye lykter osv.. satt i skinnstoler forran.

gått 260 men motor er byttet en gang og bilen ble totalt bygget om med styling og helakert for noen år siden så er pen utvendig.

snakka med deg om den før... er dessverre ikke intr i den. Men takk

Skrevet

snakka med deg om den før... er dessverre ikke intr i den. Men takk

oki hehe stemmer d...........

Skrevet
bump!

Har en 320 91 mod. Blir satt bort til lakkern til mandag så den vill da bli tatt all rust på, og ny lakkert. Svart metallik.

Nye angeleyes blir det på den, ny sportstoler forran i skinn, m3 fanger forran med m3 sideskjørter. Følger med noen 17" felger, Helt nytt justerbart understell.

Motor er en 92 320 med turbo. Motoren er byttet ut med den gamle som stod i bilen fra før av som hadde gått 330000km. Den nye har nå gått 110000km og går fint som bare det. Det er jo selvfølgelig turbo på denne og benket til 270hk og 320nm.

Er sikkert noe mere som jeg ikke har tatt med men, Så du skulle ha bil til 70k hadde tenkt oss 80k for denne men kan sikkert bli enige om noe vis du er intr.

Skrevet

Jeg vurderer å selge min fantastiske bil som er under lakkering. Bilen blir lakkert i spesiallakk som er sort med lillaskjær i vanlig lys, men så snart sola titter frem begynner bilen å glitre i et fantastisk fargespill. Dette kan kanskje høres glorete ut, men det fremstår rimelig diskre. Komplett styling med E46-look front, angel-eyes, diode-baklykter,hekkspoiler,feite hjul, rustfri eksosutbl., airbag, senket-såklart, M3-speil og vanosmotor.

Vil du ha mer info. må du ringe 97954509.

Skrevet
Jeg vurderer å selge min fantastiske bil som er under lakkering. Bilen blir lakkert i spesiallakk som er sort med lillaskjær i vanlig lys, men så snart sola titter frem begynner bilen å glitre i et fantastisk fargespill. Dette kan kanskje høres glorete ut, men det fremstår rimelig diskre. Komplett styling med E46-look front, angel-eyes, diode-baklykter,hekkspoiler,feite hjul, rustfri eksosutbl., airbag, senket-såklart, M3-speil og vanosmotor.

Vil du ha mer info. må du ringe 97954509.

alder

bilder

osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...