Gå til innhold

Bmw 320i ønskes kjøpt! (e36) Enda ikke funnet en...har du?

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har en jeg vurderer å selge. Gått 192k km, 91-modell. Har hatt et uhell så trenger ny dør høyre side foran, og ny lakk på fron- og bakskjerm høyre side. Frontfanger er litt ødelagt i et hjørne. PM-hvis interessert.

Skrevet
ikke under 70 nylakkert med full m3 styling. er sportsinteriør, klima osv også i den.

vet ikke.. liker det at den har vært smelt(fronten)fiksa det eller? var den ikke skeiv så ???

Skrevet

har vært tatt litt i fronten ja. ikke mye. er jo målepapir på den så.kun fjør tårn som måtte dras litt sideveis. men er uansett ikke noe stress iom at det er flere som vill ha dne.

Skrevet

Ja kan nå nevne i slengen jeg å nå da..

Fraviker en del fra dine kriterier men.

Har en 91mod 320. Bil har gått 270 men motor er knallgod. Ingen rare lyder eller tikking. Nylig skiftet register på den.

Den er svart og har 17" Momo felger. Det er litt jobb for å få den strøken. Trenger sårt ny lakk grunnet litt rust der det er utsatt for stensprut.

Men har satt prisen til 30 tusen for den.

Er på sjøen i en stor uke til så får ikke til bilder før den tid desverre.

Skrevet
Ja kan nå nevne i slengen jeg å nå da..

Fraviker en del fra dine kriterier men.

Har en 91mod 320. Bil har gått 270 men motor er knallgod. Ingen rare lyder eller tikking. Nylig skiftet register på den.

Den er svart og har 17" Momo felger. Det er litt jobb for å få den strøken. Trenger sårt ny lakk grunnet litt rust der det er utsatt for stensprut.

Men har satt prisen til 30 tusen for den.

Er på sjøen i en stor uke til så får ikke til bilder før den tid desverre.

Ikke intr, sry

BUMP

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...