Gå til innhold

SS PERFORMANCE - E30 CAB m/ M5 motor | TIL SALGS

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan jo også bruke bremsekraftforsterker fra Golf MKI, det sitter på min e30 med m5 maskin.. orginalt innsug passer da rett på :D

MAN BRUKER IKKE WAG deler på en BMW!!! :evil:

Ikke mye arbeid å få tilpasset den hydrauliske bremsekraft forsterkeren, er snakk om å forgreine litt trykk fra servoen og rett og slett skifte bremsekraft forsterker, feste inn til pedalen må forlenges litt men det tar kansje 30 min.

Er rimelig bolt on 8)

Hvor dum er du a? Skrives forresten VAG, og du må ikke tro bmw lager egne forsterkere,og vag sine egne, samme merke og produsent alt sammen.. og hvorfor ikke løse det på denne måten? er jo totalt bolt on, ikke no ekstra skruing, dette ser bra og orginalt ut, og funker 100%!!!

Men for all del, er det noen som syns det er sååå morro å skru, og vil lage seg ekstra arbeid, så er det jo bare å sette igang å smi =)

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Helgrom cab :) Interessant lesing her også! Hvis ccn telemark arrangerer cruising til notodden og seljord i år også syntes jeg dere må henge dere på ;D Ikke mye som er bedre enn å kjøre de veiene der i en rå cab hvor du konstant hører en uhyre deilig S38-maskin tror jeg! Gleder meg til å se bilen, stå på :wink:

-Espen

Skrevet
Hvordan går det her da? Trenger en oppdatering MED bilder :D

Oppdatering kommer om ikke så fryktelig lenge, venter fortsatt på deler fra lakk :wink: Han fikk vite at det ikke var VELDIG hast med delene og tok det VELDIG bokstavelig...hehe

Helgrom cab :) Interessant lesing her også! Hvis ccn telemark arrangerer cruising til notodden og seljord i år også syntes jeg dere må henge dere på ;D Ikke mye som er bedre enn å kjøre de veiene der i en rå cab hvor du konstant hører en uhyre deilig S38-maskin tror jeg! Gleder meg til å se bilen, stå på :wink:

-Espen

Takktakk:) Ja kanskje det :wink: Ingen plagsom lyd og høre på nei...

Skrevet

Da er siste haugen med deler som skulle lakkes ferdig.

-Bakfanger

-Sideskjørt

-Innsug

-Div lister/dørhåndtak

Prøve og grave den frem i kveld og få montert litt :)

cimg3187sp1.jpg

cimg3189jo5.jpg

Skrevet
Se derja.. ikke lenge til jeg ser den suse opp og ned rånastripa i skien nu da eller ? :)

hehe.. kan seriøst ikke tenke meg noe som er værre enn å drive å kjøre den runda hele dagen...

skaff deg et liv sandersen :wink:

Skrevet

Haha kjører jo ikke der selv da :D er du gal mann, var der i helga med kammerat som suser oppi der i ny og ne med accord med spinners og overstyla. Så mange fine bmw'er da! har selv vært der 2 ganger ;) bare kjørt gjennom

Skrevet

Fannt ikke denne tråden før nå jeg... Atter et rått bygge fra ss performance skjønner jeg.

Finner ikke mye å sette fingeren på for å si det slik. Ser ut som at listene rundt vinduet på døren er blått, litt skeptisk til det da... Men store min for en fin farge

Dette blir SÅ bra :clap:

Med d samme jeg har deg Andreas på "tråden" har jeg noen spørsmål..:

Hvor mye koster det å få tuv godkjenning på e30 med forstørret motor?

Jeg har en 88 touring jeg skal ha noe større motor i.

Blir muligens M50 B25 eller B30, eller 3,5 liter fra e34. (Må motoren være nyere enn bilen v/godkjenning?)

Hva må jeg bytte i understellet for å få dette godkjent?

Hva tar dere for en slik ombygging?

Håper du får tid til å svare..

Svar gjerne på pm

Skrevet

hehe, jeg trur jeg skal overleve uten og "presse runder" i skien du :wink:

Fannt ikke denne tråden før nå jeg... Atter et rått bygge fra ss performance skjønner jeg.

Finner ikke mye å sette fingeren på for å si det slik. Ser ut som at listene rundt vinduet på døren er blått, litt skeptisk til det da... Men store min for en fin farge

Dette blir SÅ bra :clap:

Med d samme jeg har deg Andreas på "tråden" har jeg noen spørsmål..:

Hvor mye koster det å få tuv godkjenning på e30 med forstørret motor?

Jeg har en 88 touring jeg skal ha noe større motor i.

Blir muligens M50 B25 eller B30, eller 3,5 liter fra e34. (Må motoren være nyere enn bilen v/godkjenning?)

Hva må jeg bytte i understellet for å få dette godkjent?

Hva tar dere for en slik ombygging?

Håper du får tid til å svare..

Svar gjerne på pm

takk takk :)

ang. listene rundt dørene som stemmer det det du ser, liten missforståelse mellom meg og lakkereren, men har heller valgt og svelge akkurat det med listene. Må regne med litt svinn :wink:

15.000 +mva og reise hvis du bygger om med en motor som org. hører til samme type chassie som du setter den i. (skjønner du hva jeg mener?)

25.000+mva og reise hvis du bygger om med en motor som kommer fra en annen type chassie.

Prisene kan selvfølgelig variere litt.

Når det gjelder understell må du bygge om til bremser som holder til eff og vekt av bilen, samme gjelder dempere/fjører.

Orginale bremser og understell til motoren du velger og bruke holder.

Pris på evt. ombygging kan du sende mail på post@ssperformance.no så kan vi sette opp prisforslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...