Jan e34 Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 520i 1990 modell med M20 motor 129 hk. 260 000 km. Importert fra tyskland i 2000. Ingen rust. Bilen er EU godkjent denne uken, det var ingen feil. Den er tatt vare på fordi jeg hadde tenkt å ha den en stund. Jeg vurderer å selge den fordi jeg har lyst på 3-serie. Feil på bilen: - 15 cm sprekk i frontrute ved speil (godkjent på EU kontroll) - Forbruksmåler og serviceindikator virker ikke Fra 190K km og frem til i dag er følgende påkostet: - Bremseklosser, skiver og bremsebånd rund baut. Overhalte kalippere. - AP 40/40 senkefjærer - Justerbare Koni - Supersprint bakpotte (2 enderør) - Svart plate bakfanger for to enderør - Bærearmer - Casterstag m/M5 foringer - Uretane travers foringer - Stab.stag links (knirkestag) - Endeledd - Oppheng mellomaksling - Alle 4 reflektorer hovedlys - Vinduviskermekanisme - Setetrekk sittepute førerstol - Rondell D58 18" 8 1/2 + 10, 225 og 255. Felgene er ikke kantkjørt. Subber ikke. - Tomgangsregulator - Alle pluggledinger - Hvite blinklys - Nye skilt og skiltholdere - Lakkert bakluke ("shoppe" bulker), dører under list (bulker etter orginaljekk) og begge fremskjermer (rust i hjulbue) - M-tech II ratt - M-girkule - Clutch stopper - 4 nye høyttalere (orginalplassering) - Gummimatter (stoffmatter fantes fra før) - Gummilister nederst på dører - Skvettlapper foran - Nye BMW merker - Den svarte delen av B-stolpen førerdør - Diverse svarte lister side + fangere - EDIT: Batteri Det er nye vinterdekk (pigg) og 5-6 mm sommerdekk. Utstyr på bilen ellers: - Orginalt avtagbart hengerfeste - Takluke - Oppvarmet førerstol - To-sone varmeapparat - 60/40 nedfellbart baksete - Nakkestøtter bak - MP3 spiller - Sentrallås, ikke fjernbetjent - Oppvarmede spylerdyser/lås førerdør/speil - Orginal verktøy komplett - Refleksplate bakluke - Farget frontrute Servicer/oljeskift er foretatt. Servicehefte. Senkesett og hjul er godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 30-40k? kan vell kanskje sammenlinge med biler med samme alder og km osv.. finn.no og autodb.no så finner du ca pris;) Edit: Disse ligger jo mellom 25k - 40k.. kommer litt an på utstyr, rust osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Få lagt ut fler bilder av den, både innvendig og motorrom. Jeg kan evt være interessert i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Her er flere bilder (520i merket på bakluka er fjernet nå). Jeg har dessverre ingen interiørbilder og jeg har heller ikke kamera nå så jeg får ikke tatt noen flere bilder. Interiøret er i lysegrått stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Jeg kunne tenkt meg rondell-felgene dine. Du selger ikke bare felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Pen bil da Jeg solgte min for 20k for noen uker siden. Din vil jeg si må ligge mellom 30 og 40k for en kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hmm ... da får jeg nok beholde den. Dessuten, man vet hva man har men ikke hva man får ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 må si denne var meget fin,så finner du riktig kjøper får du nok en grei pris,men har ikke samenlignet med andre så kan ikke gi noen pris.men veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Fin og velholdt bil. ....men.... Den er jo tross alt 17 år gammel med gammel teknologi. Ikke 24v, ikke vanos. Ville ikke gitt mer enn 25.000,- for denne. Ta en titt på Finn. Mange E34 som blir stående der. Da er det jo bare en ting som er feil med bilene. Prisen! Lykke til med det evt. salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå