babjorn Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 sliter med dug i lyktene mine,noen som selger orginale lykter til E36 fra 95 model eller nyere,må være lykter som ikke kommer dug i,helst rundt Tønsberg..men si ifra selv om du bor langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Er ett veldig vanlig problem meddugg i lyktene. Du kan bore et lite hull i bunnen av lykta for å bli kvitt problemet. Eller så kan du ta av plastdekslene som sitter på baksida av lyktene. Har gjørt det på mine, har ikke hatt dugg i lyktene etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 ja sliter litt takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Er jo ikke dumt å prøve det i alle fall. Så slipper du kanskje å kjøpe nye lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 kjøpte noen ødelakte lykkter,så får jeg se hva som skjer takker for innspille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå