albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Måtte måkke snø som faen idag. bilde er tatt etter 15-20minutts måkking http://blink.dagbladet.no/user/files/f/ ... 007127.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 hadde samme problem med min bil.. den var nedsnødd til over taket..sto i 2 timer for og måke bort snøen... har ikke gjort annet en og måke snø etter jobb denne uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Har det snødd så mye i Vardø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Måtte måkke snø som faen idag. bilde er tatt etter 15-20minutts måkking http://blink.dagbladet.no/user/files/f/ ... 007127.jpg hehe artig å se at det er andre som plages også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Måtte måkke snø som faen idag. bilde er tatt etter 15-20minutts måkking http://blink.dagbladet.no/user/files/f/ ... 007127.jpg Satan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hvis det har snødd så mye så bilen faktisk er snødd ned vet jeg ikke om jeg hadde giddi måkt den frem.. Sannsynligvis like mye snø alle andre steder så er vel begrenset hva man får kjørt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 I natt kom det sikkert en halvmeter snø Synes det er på tide med vår, men snøen er vel ikke borte før i slutten av mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Vi kan sikkert gå på ski 17.Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hehe. Her i Haugesund er det vel ca 0 cm med snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Her på Toten har det vel faktisk blitt såpass som 50cm totalt i år her å. Så er litt lei snø nå. Har jo snødd konstant i 2uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det gikk nettopp et takras her, og snøen blokkerer døra. Så her kommer vi ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Måtte måkke snø som faen idag. bilde er tatt etter 15-20minutts måkking http://blink.dagbladet.no/user/files/f/ ... 007127.jpg hehe artig å se at det er andre som plages også! hehe Ja det er nåkk ikke BARE du som plages i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Hvis det har snødd så mye så bilen faktisk er snødd ned vet jeg ikke om jeg hadde giddi måkt den frem..Sannsynligvis like mye snø alle andre steder så er vel begrenset hva man får kjørt..? flytter bare bilen etter hvert som brøyta har brøyta.. men hadde ikke rørt bilen på 2 dager.. så da ble det måkking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 hadde samme problem med min bil..den var nedsnødd til over taket..sto i 2 timer for og måke bort snøen... har ikke gjort annet en og måke snø etter jobb denne uka.. det er noe fanskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hmm... er det bare heromkring man kan kjøre på sommerhjul for tida da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå