Tore Diesel Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Slik kan man da ikke gjøre med bilen sin i fullt alvor
Mirakulix Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Haha, så ut som store innsekt! lyden kunne minne meg om gresshopper også.. noe så jevlig stygt.
Bimern Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 for et freekshow, cat-killer på størrelse med et spisebord på et par av de der
Stephan.s Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Han her er hvertfall helten min Han var sjefen over alle sjefer den dagen
mAZE Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Noen av de er jo faktisk "gjennomført" også faktisk. Ikke alle ser jo så jævlige ute. Ordentlig lakkert, selv om stylinga(eller hva en kan kalle det) er en smule overdrevet?
Sandersen Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 HAHAHAHA den røde monsterkjerra ligner på en slik sugemalle jeg har i akvariet, sikkert like daff og Mange kg glassfiber der, nesten som i dyreriket.. den med størst "prakt" får hunnen, kanskje det gjelder slik der nede og ? da har han 03:10 inn i filmen grei kjanse ivertfall han ene der må ha litt syke interesser som står og danser etter bråket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå