JanE24 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Er det noen som har erfaringer med handel fra USA, evt. med Racing Dynamics??? Sikler på en feit tårnstiver til 6'ern, men har fått svar fra dem om at de ikke har forhandlere/partnere i Europa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hvorfor handler du ikke fra europa istedet? Lages i Italia vet du. Skal nedover til tyskland nå og få montret krengningstabilisatorer og grenrør til 330-en, eneste jeg har sett som har stivere krengnigstabilisatorer for xi-en. Masse bra utstyr der. Virker seriøse. Tyske nettside. www.racing-dynamics.net Ligger ved Aachen, ikke så langt unna Nürburgring. Bare send mail på Engelsk, svarer på engelsk de da, er en hyggelig fyr du får kontakt med. Finds vistnok en fake racingdynamics nettside..kansje du har vært på den? denne er ihvertfall den offisielle: www.racing-dynamics.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Jeg var nok på den falske siden! Jeg sendte mail, men de svarte at det ikke fantes i Europa, jævler! Men takk skal du ha, godt man har et forum med folk som har svar på det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 ooh... liker denne stylingen.. spesielt felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå