Gå til innhold

1991 535 Mtech (med bilder)

toomas
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer og selge min 535 m tech (orginalbil)for kjøp av storebror M5. bilen er veldig strøken og tviler på at det er noen feil med den i det heletatt. mye nytt som er byttet bare for at bilen skal være i toppstand. motoren er og i veldig god stand tørr og fin rundt helemotoren og bruker ikke en dråpe olje. og jeg har og vært veldig nøye med oljeskift samt bytte av girolje og bakaksel olje. fin i intereøret skinn seter,ratt,gir og brekk. det er stor kjørecomputer på bilen med det meste av funksjoner. og bilen er og chippet. noe som gjør at den går noe bedre og bruker en hel del mindre bensin enn orginalt. + mye mer men blir så mye og skrive om så ring istede. pris kan diskuteres. brukes gjerne som delbetaling på en M5 :D

thomas smith

94881662

1410369-bilde1-cimg0549.jpg

1410369-bilde2-cimg0547.jpg

1410369-bilde3-cimg0552.jpg

1410369-bilde4-cimg0553.jpg

1410369-bilde5-cimg0551.jpg

1410369-bilde6-cimg0555.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meteret står på 340000. men etter hva jeg kan tyde fra service heftet er det byttet motor på denne hos bmw på 210000 og når det er gjort hos bmw regner jeg med at de da har satt inn en ny motor eller en overhalt en. for det finnes ingen ting på verken motor eller drivverk som tyder på 340k har prøvd en del bmw er med automat og og vil og si at denne kassa girer penere enn de fleste jeg har prøvd. bytta og nylig automat olje og den gammle viste heller ingen tegn på noe som helst slitasje. ingen sur farge eller noe dritt i filter eller magnet. byttet samtidig på diffen og der og så allt veldig bra ut. men som sagt bør man komme og ta en titt selv. motoren går pent som bare det ingen tikk og bruker heller ingen olje. og i forhold til understell er det meste av foringer og stag byttet,har byttet allt jeg fannt som det var noe som helst slark i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Så meget velholdt ut :wink: men burde ikke det konfilteret vært bedre skjerma for varme?

sikkert vært bedre mednoe skjerming men tror nok ikke jeg hadde merka så veldig mye men for de som ikke vil ha konfilter følger jo og såklart orginal boksen med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin ut ja, hva slags pris hadde du tenkt deg for denne evt?

står vel til 65 men det er veldig diskuterbart. er egentlig bare sugen på og bli kvitt den så jeg kan få meg en M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så og si ingen rust. noen få stein prut på panserfrondt men du må veldig nærme for og se det. langkjøring klarer du på 0,85 og bykjøring på 1,1 om du kjører pent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fyllt begge deler og de jeg kjøpte chippen av annbefalt 98 for best ytelser men skulle ikke være noe problem med 95 heller. men kjører stort sett på 98 siden det ble anbefalt koster liksom ikke så utrolig mye mer. men har kjørt et par tanker 95 og har egentlig ikke merket noe forsjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med girkassa, har den gått like langt som bilen? Dvs. 340.000 km?

Jeg ser du også har nevnt Xenonlys under utstyrslisten, men de er vel neppe godkjent ettermontert?

Hvis jeg ønsker å kjøpe bilen, har du noe i mot en NAF test før kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...