erlend_p Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Som sikkert nesten alle her på forumet vet, så har e-36 cabber og cupeer et problem med vinduene som ikke går ned når man åpner døren. Denne forbanna microføleren. Jeg som mange andre har hatt litt problemer med disse, men har som regel fått det i orden igjen med litt CRC. Men nå har problemt tatt en litt ny vri, for microbryteren virker når døren er åpen. Når jeg har døren åpen, trykker låsen inn og drar i dørhåndtaket, så virker alt som det skal, vinduet går ned og opp, og lyset går også på og av da. Når jeg lukker døren med vinduet nede 1 cm, så går vinduet opp igjen. og alt er bra. MEN, når jeg så åpner døren igjen, så vil ikke vinduet ned, med mindre jeg trykker inn låsen igjen. Noen som har noe formening om hvordan jeg kan løse dette problemet?
erlend_p Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 har sett litt mer på det nå. Når jeg har døren åpen og presser inn mekanismen, og drar i håndtaket, så går jo vinduet ned. Det går også opp når jeg presser inn igjen mekanismen. MEN, hvis jeg holder en finger inne i mekanismen og gir den litt modstand når jeg drar i håndtaket, så går ikke vinduet ned. Hvorfor det er slik har jeg ikke peilig på. Uansett så er det jævlig irriterendes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå