Gå til innhold

Har satt på rieger spoilerleppe på min E34. UPDATE SIDE 3!

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat satt på en Rieger spoilerleppe på framfangeren min. Den er ikke lakkert eller noe, men den var svart fra før, så jeg vet ikke helt om jeg vil lakkere den + lakkere framfanger, sideskjørt og bakfanger, eller bare ha det svart.

Si hva dere syntes og gi meg også tips til mer jeg kan gjøre med bilen :)

Ikke legg merke til det gule klistremerket som sitter på den, hehe.

Her er bildene:

S4021179.jpg

S4021180.jpg

S4021182.jpg

S4021186.jpg

Måtte nesten ha med et bilde av bilen inni:

S4021189.jpg

S4021183.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv ville jeg nok ikke hatt den leppa, men det er langt fra det værste du kan hive på en E34. Hvilken bil kommer rattet ditt fra forresten, og var det mye styr med å få det til å passe?

Hvorfor ville du ikke hatt den leppa?

Han jeg fikk rattet av sa det kom fra en 96 modell 540 E34. Men du ser rattet som oftest i de nyeste versjonene av E36. Sleperingen på rattet var ødelagt, så jeg måtte kjøpe ny der, og da kjøpte jeg meg bare enda et nytt ratt til 600kr, og tok den derfra (koster 1300kr ny). Også må du koble sammen ledningene under der med noen kontakter eller lodde de. Du kan få vite hvem som skal sammen med hverandre hvis du ønsker hjelp med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ganske så pent det der Anderslien ;) Er ikke redd for å pløye for mye snø med en slik lav front? Det ville min gjort. :P

O.T: Er det airbag-ratt du har?

Jo, jeg er litt redd for å pløye snø med den, så må ta det litt rolig. Jeg har ikke lappen enda da, så er ikke noen fare enda, hehe. Fyller i slutten av mars jeg.

Ja, det er airbag ratt. Veldig fint ratt syntes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å lakkere noe for så ganske så bra ut slik den satt nå ;)

Og jo, stilig ratt. Fikk lyst på slikt selv fremfor M-Tech2 rattet, men når jeg ikke har airbag i min fra før en poenget borte :P

Jeg får se. Den er litt matt den spoileren, men tror jeg kan få den fin med litt gummifornyer, så da har jeg det kanskje sånn.

Kan jo sette det på selv om du ikke har airbag da, hehe. Ser fint ut uansett. Jeg har et annet airbag ratt jeg skal selge hvis du er intr. Kan få det for 300kr. Uten slepering da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...