snes Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Selger frontlykter, baklykter, sideblink og blinklys fremme til e36 sedan. Frontlyktene har ett litt gult innerglass i hver lykt, ellers er alt i god stand uten riper, sprekker ol. Bud mottas på alt Bud på 600,- for frontlykter
Gaute Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Er dette til sedan? I så tilfelle er jeg interessert.
snes Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Er dette til sedan?I så tilfelle er jeg interessert. Som jeg skrev i annonsen er lyktene til sedan!
Gaute Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Er ikke så flink til dette bud-greiene... Er 500,- OK?
Gaute Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Er det forresten inkludert pæreholdere i alle lyktene?
snes Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Er det forresten inkludert pæreholdere i alle lyktene? Gud vet hva du byr på men pæreholdere er selvfølgelig inkludert!
Gaute Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Gud vet hva du byr på men pæreholdere er selvfølgelig inkludert!OK. Jeg tenkte jo på alt når jeg bydde
Gaute Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Jeg er interessert i baklyktene (for så vidt alt det andre også). Kan du ikke bare si hvor mye du vil ha for det, slik at jeg ikke fornærmer deg med bud du synes er usaklige?
mbrothe Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Muligens interessert i frolyktene dine. Regner med at alle fester og kontakter er 100% ? Noen osm har i hodet hva det koster for nye glass? De må definitivt byttes på disse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå