Gå til innhold

Hvor i alle dager finner jeg felger?

Share

Anbefalte innlegg

Men typisk japselook felger på bimmer? sånne felger jeg vurderte til integran jeg hadde liksom...

Ja, det kan du godt si. Men ettersom e36'en er hvit med svarte lister og tonede ruter tror jeg kanskje det kunne vært stilig med svarte felger. Jeg vet ikke hva folket mener om det? :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men typisk japselook felger på bimmer? sånne felger jeg vurderte til integran jeg hadde liksom...

Ja, det kan du godt si. Men ettersom e36'en er hvit med svarte lister og tonede ruter tror jeg kanskje det kunne vært stilig med svarte felger. Jeg vet ikke hva folket mener om det? :-s

Kommer an på hva utseendet du er ute etter. Hvit bil med svarte felger ser aggressivt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes andre ting til bmw her i verden en KUN orginale bmw-felger å m3 å sånt...

er det ingen såm tør å våge seg litt frem?

eller er det bare en gjeng med "fisefine" pappagutter såm kjører fine bmw`er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er løsningen på "problemet" ditt.!! . Gå inn på Tirerack.com Der har de 300-400 forskjellig felger som du kan se hvordan de ser ut på aller fleste bilmerkene, kan til og med velge farge på bilen..!!

Trykk på denne linken så får du opp en E34 som du kan prøve felgene på.! (Bilen er rød, men du kan velge hvit oppe i venstre hjørne.!!

http://www.tirerack.com/upgrade_garage/WheelSearch.jsp?autoMake=BMW&autoModel=325i&autoYear=1994&autoModClar=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...