borgermester Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Da jeg har besøkt alle norges online felg-butikker er jeg noe oppgitt over utvalget av sorte felger med polert kant. Noen som har kommet over noe slikt, som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 www.big-wheels.no har iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 bsbildeler.no har også... Men typisk japselook felger på bimmer? sånne felger jeg vurderte til integran jeg hadde liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Men typisk japselook felger på bimmer? sånne felger jeg vurderte til integran jeg hadde liksom... Ja, det kan du godt si. Men ettersom e36'en er hvit med svarte lister og tonede ruter tror jeg kanskje det kunne vært stilig med svarte felger. Jeg vet ikke hva folket mener om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Kan bli bra.. Få photoshoppet det først, så får du en viss følese av hvordan det blir. Så slipper du å kaste bort penger om det ikke blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Ja, tror jeg får gjøre det. Noen som har 5 min til overs i skrivende stund? Pm'er bilder om nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hør med Arild G her på forumet, han fikser det nok muligens om han har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Will do! Noen som har noen fler tips i saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Men typisk japselook felger på bimmer? sånne felger jeg vurderte til integran jeg hadde liksom... Ja, det kan du godt si. Men ettersom e36'en er hvit med svarte lister og tonede ruter tror jeg kanskje det kunne vært stilig med svarte felger. Jeg vet ikke hva folket mener om det? Kommer an på hva utseendet du er ute etter. Hvit bil med svarte felger ser aggressivt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Kommer an på hva utseendet du er ute etter. Hvit bil med svarte felger ser aggressivt ut! Riktig, jeg ønsker en bmw med krommet nakke, istedenfor en avslappa bmw, om du forstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sornes Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 det finnes andre ting til bmw her i verden en KUN orginale bmw-felger å m3 å sånt... er det ingen såm tør å våge seg litt frem? eller er det bare en gjeng med "fisefine" pappagutter såm kjører fine bmw`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 www.styling-tech.no selger racing hart felger med svart senter og polert kant. Ser de har tilbud på 29900 for ett sett med dekk... Denne 325'en har racing hart felger. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Her er løsningen på "problemet" ditt.!! . Gå inn på Tirerack.com Der har de 300-400 forskjellig felger som du kan se hvordan de ser ut på aller fleste bilmerkene, kan til og med velge farge på bilen..!! Trykk på denne linken så får du opp en E34 som du kan prøve felgene på.! (Bilen er rød, men du kan velge hvit oppe i venstre hjørne.!! http://www.tirerack.com/upgrade_garage/WheelSearch.jsp?autoMake=BMW&autoModel=325i&autoYear=1994&autoModClar= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå