Stephan.s Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Mulig repost, mulig ikke, men likevel morsom. http://www.youtube.com/watch?v=kIf-0S48WM0 Syns nå den bmwen og var en "god" kandidat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Denne var jo også litt morsom http://www.youtube.com/watch?v=j3xoRQd0dLk&NR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Hehe, ja, har akkurat sett den. Ligger visst er serie med Jeremys passion for ødeleggelse på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det var egentlig ganske deilig å se han tilintetgjøre de råtne bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 var litt slitt de dekka som sto på den blå "m3"(316).. fun film.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 vauxhall motor i faktisk lurer på hva han tenkte på da, styggaste jeg har sett og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 vauxhall motor i faktisk lurer på hva han tenkte på da, styggaste jeg har sett og Ser ikke helt tankegangen hans når han dytter en Opel motor i en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Haha, jeg har jobba på pukkverk før og vi hadde det like morsomt.. Vi gutta pløyde bilannonser etter 1500 kroners biler som vi kunne herje med og til slutt kjøre over med dumperne eller 110 tonns gravern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 vauxhall motor i faktisk lurer på hva han tenkte på da, styggaste jeg har sett og Ser ikke helt tankegangen hans når han dytter en Opel motor i en BMW Lyden ble liksom helt feil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Jeg synes det var morsomt å se på den barnslige men latterlig morsomme humoren til Mr.Clarkson. Tror dog ikke diverse veteranentusiaster deler mitt syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Godt å se at sånne biler blir vraket Ford :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Han kunne like gjerne vraket E-30en samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 med litt andre speil, og uten de øyelokka, så har jo den E21'n blitt helt ok i mine øyne.. og selfølgelig en BMW motor da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Denne var jo også litt morsom http://www.youtube.com/watch?v=j3xoRQd0dLk&NR Haha, den var bra!! Lada er ufattelig fælt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå