Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med at det blir pissbløtt bak setene i min e30 cab! Kan til tider også bli bløtt forran setene. Oppdaget i dag at hvertfall det ene lokket bak førerstolen ikke er tett! kan det være grunnen til at teppet blir helt sausa i vann? Kom gjerne med tips til hva jeg kan gjøre :)

Skrevet

Sjekket lista over vinduene? De som sitter i caben. Min lekker hvertfall litt der. Og blir teppet bløtt, "forplanter" vannet seg fort bakover.. Bare en teori altså..

Skrevet

Har du sjekket om det kommer inn vann rundt rutene når det regner?

Bytta alle cab og vindus pakninger på min, da ble alt bra.. Er også noen drenerings kanaler bak du kan sjekke....

Skrevet

Det kommer ikke inn mellom ruter og cab. Dreneringshullene har jeg fått stukket opp. Tror nok ikke vannet kommer forfra, for da ville jo teppet der også være gjennomvått :?

Skrevet

har du vann i bagasjerommet å? kan lekke inn ved lyktene. men det er veldig rart hvis du har trekk over... kan være hull av noe slag under bilen. men syns det var rart at det er piss bløtt.. tyder jo på at det har rent inn noe sted. har du hull i presseningen? :)

Skrevet

det kan jo det for det er mange steder vannet kan trekke fremover. sprekker og lignende tror jeg.. få en kamerat til å legge seg i kofferten med en lommelykt. så spyler du vann på skjøter og lignende, og på baklyktene. hvis ikke det er noe der så må det være noe under vel..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...