MOTORSCOOP Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 har masse deler til din bmw 5 serie, bilen er hel. så det er bare å si i fra hvis du vil ha noe, så blir vi nok enige.. Fremmere eksosrør m/katlysator ble byttet den 110406, bilen har ikke hvert i bruk så den er ganske ny... det er en ganske ny clutj total sum er 12000kr bilder på denne linken http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9069297 har kvittering bud ønskes selger hele bilen vis jeg får en bra pris, bilen starter og går godt sier det med en gang, bilen selges i deler fordi det er for kostbart å få den eu godkjent...... legg meg inn på din msn så vi kan prate litt bil: motorscoop@hotmail.com bilder kommer straks
BimmerKing Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Hvor holder du til? Å hva er en god pris for hele bilen da evt?
MOTORSCOOP Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 kom med ett bud som du kan vere fornøyd med og jeg være fornøyd med..
Stephan.s Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Kunne vært greit med noen generelle bilder ut og invendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå