KalMar Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Var ute å kjørte å så plutselig så lyste det på check panelet (Motoroil) jeg stoppet å kjekket olje nivået... men det viste mitt mellom strekene.... Å så fusker den på turtall sperra nå.. (motoroil lyser enda) hva er feilen??? alle svar hjelper
Aroid Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 har du kjør bratt opp over bake med bilen din? når den lyse kommer på så må du full den helt opp igjen før at den slår seg av.
bmwhans Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 skjedde det samme på min en gang. bare etterfyllte litt jeg.. ellers kan det hende føleren har klikka litt..
bambusa Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 har også vært bortig det, jeg bare fylte etter med litt olje så var det bare og kjøre igen
KalMar Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 jeg lot bilen stå ei stund å kjøle seg ned.... å så helte jeg på litt olje, å da lyste det ikke..... men æ har ikke fått testet om turtall sperra fortsatt klikk....
bambusa Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 motorolje lampa i chek controllen din har ikke noe med turtallsperra di og gjøre. den indikerer bare at du har lav olje mengde på motoren. husker ikke i farta kor lite det var før den slo inn. men som sagt bråe oppover bakker er nok for og få den til og tenne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå