alfaalfa Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hei alle sammen Har pløyd dette forumet ut og inn i ganske lang tid nå , uregistrert. Har nå registrert meg og syn's derfor det er rett å hilse på alle sammen Vil si at jeg er meeeeget imponert over en del prosjekter her inne på forumet. Bmw er bare en helt utrolig lekker bil med et meget spesielt særpreg. Har ikke eid så mange selv. men har gått den lange veien om mange andre biltyper før jeg til slutt handlet en bimmer av bruttern. Har eit både 20.M mazda, 3 opler, volvo og granada, he he. . Av Bmw har jeg inntill nylig kjørt rundt i en helt enormt god 520i som jeg kjøpte av bruttern for 4 år siden. Denne kjøpte han tilbake forrige søndag da han nok sansynligvis har kjørt Ford alt for lenge. Jeg kjøpte nylig en 318 touring M-tech og har startet opp pussing av denne. Har hatt bilen 1 uke nå, og er meget fornøyd med den, men det finnes en del småtteri som må gjøres med den. Har i denne uken skiftet alle lyktene på bilen. Rail's er skiftet grunnet skjønnhetsfeil på gamle. panseremblem er byttet. Tank måler virket ikke. dette krevde en del søking. Det viste seg at ledninger på bensinpuppen hadde gått av og virker fint nå. Forrige eier av bilen hadde hund, så jeg har hatt total rens av bilen innvendig. Fjernet også noen totalt feilplaserte fjærnlys i fronten og erstatter plassen med orginal netting når den kommer i posten. Ellers er det bestilt nye sommer felg og dekk fra styling tech. Vurderer nå muligens en hellakkering på bilen til sommeren. Det kan nok hende at jeg lager en egen tråd med bilder når tiden er inne. Må finne rett farge først. skal skifte til bedre bremser, uten at jeg vet hvilke enda. Noen som kan gi meg en god bremsedele link? Vil til slutt takke alle sammen for et godt og lærerikt forum. Stå på. http://img232.imageshack.us/img232/277/ ... ontlg0.jpg Ps: Det er ikke bra for selvtilliten å komme sist ut av lyskrysset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 velkommen skal du være:) Pen bil du hadde også forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfaalfa Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 takk, men har håp om at den skal bli penere da, men denne kulden i trøndelag holder meg innendørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Velkommen skal du være akkurat sånn jeg vil ha når jeg får meg barn eller hund kjempe pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Velkommen til Bimmers, men du kan heller legge inn litt om deg selv her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg