G-A Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Denne personen tror jeg har sottet litt for mye forran pc'en og tegnet på paint, han har ihvertfall godt mus-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Jepp.. kul den der. Men den er nok postet flere ganger før =) Jada, fint med mus kontroll ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 m-m... får jo ikke til å tengne så fint i reality en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 shit! LITT jobb da! tror han har prøvd NOEN ganger før men fæl farge på bilen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 tror han har sottet noen timer ja.. likte ikke den grønnfargen jeg heller, men kanskje den er enklest å finne farger som passer..? Tipper han kommer til å bli bildesigner eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Nyeste til karn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 God fritidsyssel.. Vi sitter på bimmers å trykker, han MSpainter bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 hehe... han laget en Subaru Impreza WRX STI, står at han brukte 6t 23min, men han trente i over 30 timer står det på hjemmesiden hans.. og resultatet ble slik Edit, linken funka ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 oioioi.. han har laget en bimmer også.. BMW z4 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Ble jævlig bra den der ja. Han har nok gjort det før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Syke SYKE mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg