Gaute Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Til 2-dørs nyere enn 88: Panser Høyre forskjerm Frontplate Frontfanger EDIT: Trenger ikke delene mer. Nå har jeg fått tak i...
Gaute Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 passer ikke panser fra 87??Jo, det tror jeg nok. Det var ikke sååå bombastisk ment. Var mer til fangeren og fronten jeg tenkte på årstallet.
bmwhans Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 ok jeg har et panser i alle fall. men ser du bor et stykke unna...
bmwhans Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 vet ikke om du har lyst til at jeg skal sende det? du bor lissom 60 mil unna litt langt å kjøre for å hente
Gaute Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Det må i tilfelle håndteres i forbindelse med at jeg eller noen jeg kjenner skal samme veien. Jeg var jo i området for et par uker siden, faktisk. Men jeg har ikke konkrete planer om å nærme meg igjen på en stund. Må i så tilfelle bli i forbindelse med BMW dagene på Rudskogen. Men det er jo litt lenge til.... What to do, what to do? Vi får avvente litt og se.
bmwhans Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 jada du får si ifra vettu. panseret ligger nå her i alle fall!
Gaute Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 Ingen som har skjerm, støtfanger eller frontplate?
Gaute Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 Eg har høgre framskjerm, ganske strøken.. svart!Hvor mye vil du ha for den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå