BMW525ia Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hva i dag og kjøpte meg en 525IX Litt info om bilen: 525IX 1992 Automatgir Airbag 4X4 Aircondition Sort Skinn seter EL. vinduer/speil ABS Soltak Varmeseter Radio/CD Kurve/tåkelys Treinteriør 250000km +++++ Motoren er deffekt, har vel gått tom for olje eller noe sånt Skal bytte til en 525 "Vanos" 24V Hvis du har en slik, ta kontakt !!!! km150-200km! Er kun et par små bongler i karrosseri. NB: Det "hvite" felte nede på bilen, er lakkert "sort" ! Rustfri !! Nettopp tektylert! Importert i 2001 Har ikke felgene som er på bilde! Har de felgene som er på det nederste bilde Har sett litt på internett, og kan ikke finne mange stv. Er dette en sjelden bil ? Hva kan jeg få for denne når jeg har byttet motor ?? har sett personbiler mellom 50-70000,- men har ikke sett stv/vare. Er det noen her som har erfaring med "IX" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Så ut som en grei bil det Men gått ganske så langt.. Men tøffe sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 250tusen er ingen ting Selge sommerfelgene til meg? Er da noen stv ixer ilandet men ikke så vanlige akkurat. ser ut som det er bra med utstyr. Hva er den gule knappen på venstresia rattet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 250tusen er ingen ting Selge sommerfelgene til meg? Er da noen stv ixer ilandet men ikke så vanlige akkurat. ser ut som det er bra med utstyr. Hva er den gule knappen på venstresia rattet?? Selger nok ikke sommerfelgene Den gule knappen er til "1000metere" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Så ut som en grei bil det Men gått ganske så langt.. Men tøffe sommerfelger joda, den er rullet noen KM. Men 250km er ikke mye til og være en 92 Ja det er mange som er interesert i felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Er det noen som har en 525 24V motor og selge ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Gratulerer med ny bil, gamle bilen til Christian fra Tønsberg dette . Tror www.koed.dk selger M50B25 motor til 8500DKK +mva & frakt. Send en e-post til en av de norske gutta der og hør på total pris hjem til deg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Gratulerer med ny bil, gamle bilen til Christian fra Tønsberg dette .Tror www.koed.dk selger M50B25 motor til 8500DKK +mva & frakt. Send en e-post til en av de norske gutta der og hør på total pris hjem til deg . oki...det viste æ ikke Skal høre med Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 har et senkesett og dempere liggene, som jeg har hatt på en E34 525 Sedan. Passer det på 525"IX" ??? for denne er tyngre..... Apex senkesett 35mm trur æ det hva Bilstein dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Må bare påpeke det jeg og.. De felgene var dritkule! Ikke ofte man ser dem, og det gjør dem bare enda mer spesielle! Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå