Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
komp test måler kjøper du på biltema... koster deg 189kr artikkel nr 15-1314. der følger det med anvisning for bruk om du ikke har vært borti det før .

tenkte på mer fiksing av dette problemet hvis problemet lå der...

Skrevet
komp test måler kjøper du på biltema... koster deg 189kr artikkel nr 15-1314. der følger det med anvisning for bruk om du ikke har vært borti det før .

tenkte på mer fiksing av dette problemet hvis problemet lå der...

Skrevet

kan miste komprisjon vist motoren har stått i ro en stund for at stempel ringene sitter fast.

Det kan man få løs igjen med en liten diesel rens på vær sylinder.

Skrevet
kan miste komprisjon vist motoren har stått i ro en stund for at stempel ringene sitter fast.

Det kan man få løs igjen med en liten diesel rens på vær sylinder.

det har du sagt til meg før :wink: men det var med 318i motor...men den har gått på alle for ikke veldig lenge siden, men så plutselig så har den vært veldig vrang...

Skrevet

men vist du har dårlig komprisjon så star bilen til den stopper igjen så setter du den i første gire og se om du grei og trill den. eller vrei på motoren.

Skrevet
men vist du har dårlig komprisjon så star bilen til den stopper igjen så setter du den i første gire og se om du grei og trill den. eller vrei på motoren.

det skjønte jeg ikke stort av, den starter lett første gang jeg prøver...

Skrevet

det jeg meint når du fikk start og den stopper seg selv igjen så skal det var veldi dårlig komprisjon motoren så kan man prøv og trill bilen eller vri på motoren se om den går lett rundt. for vist du har komprisjon så skal det var tungt å drag rundt motoren..

Men en kompis av meg hadde en E30 325i og vist han brukt starteren for å start opp motoren så fikk han ikke start. og når han trilla den så fikk den start. var noe veldi rart der.

Skrevet
det jeg meint når du fikk start og den stopper seg selv igjen så skal det var veldi dårlig komprisjon motoren så kan man prøv og trill bilen eller vri på motoren se om den går lett rundt. for vist du har komprisjon så skal det var tungt å drag rundt motoren..

Men en kompis av meg hadde en E30 325i og vist han brukt starteren for å start opp motoren så fikk han ikke start. og når han trilla den så fikk den start. var noe veldi rart der.

hmm, snodig...skal prøve å ta en komp test i morgen når jeg får tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...