Hitokiri Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Var ute en tur og kjørte i Fyllingsdalen i Bergen i sted. Bak meg lå en fjott i en 530 med fullt lysorgel på, og kjørte raskt forbi, til tross for at jeg lå i 80 i 70-sonen. Og hva skjer? En bil kommer ut fra høyre og skulle inn på forkjørsveien. Men som de fleste burde vite, så er det vanskelig å avgjøre hastighet på møtende bil over lengre avstander. Bilen fra høyre kjører ut i veien, og brødhuet i 530-en, som garantert holder godt over 120, holder på å kollidere rett i siden på bilen fra høyre. Han slenger seg ut til venstre, i motgående felt, hvor det selvsagt kommer en bil. Ærlig talt... Det går an å holde seg sånn noenlunde innenfor fartsgrensen, og ta hensyn til andre trafikanter på veien. Og selv om den andre bilisten på et vis brøt sin vikeplikt, så går det for faen an å tenke seg om. Faen... drittunger med null trafikkvett og raske biler fortjener nesten å kjøre seg i hjel. Naturlig utvelgelse kalles det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 skulle sikkert vise seg fram for deg,være litt tøff.men i di fleste folks øyne med litt i toppen,syns det bare er idiotisk har selv vært dust når jeg fikk lappen,skulle være tøff å kul,men er idiotisk.men di fleste skjønner ikke det men lærer etter vert.skummle greier godt alt gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Alltid noen der ute som ikke tenker før de handler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Tankeløst er bare forbokstaven. Det var regn og våt vei. Han kunne fått sleng på bilen så lett som bare det, og smekket inn i bilen som kom i venstre felt i stedet. Blir så forbanna når jeg ser sånne idioter på veien. Som før i dag, da jeg og dama var ute og øvelseskjørte på noen smale og svingete landeveier. En idiot i en Ford Excursion eller lignende lå oppi ræva på oss hele veien, til tross for at vi ikke kjørte unormalt tregt for å ligge på veier som ingen av oss er kjent på. Neida, han skulle forbi, og lå på hornet og vrengte bilen ut på siden og kjørte forbi. Hadde han hatt litt vett i skallen, og ventet til det passet, så hadde dama gladelig sluppet ham forbi. Men det er ett eller annet med noen som gjør at dem blir helt mongo når de ser en bil med "L" bakpå. Du er ikke akkurat med på å gjøre veien tryggere når du stresser folk som øvelseskjører. Noen folk ass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 kjørte sammen med dama for en stund side,kom det en bil kjørende forbi i full fart,vi kommer til en rundkjøring å jeg sier til dama ( nå kjørern for fort å sklir ut av veien) å det gjorde han,kjørte rett i et stål gjerde ) stoppet for å se om det gikk bra å kjørte videre,kanskje litt stykkt,men kjørte videre,gad ikke å hjelpe han.kanskje han lærte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 nei skummelt det,å drive å presse folk.mange som liker å spare 2 sec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 ja, og en ting jeg kom til å tenke på. Hvorfor er det sånn at når du kommer ut på bygda, så skal folk kjøre som om de er horer på rømmen fra en voldelig hallik? Greit nok at du kanskje kjenner veiene bedre enn folk som ikke kommer derfra, men har du virkelig så dårlig tid at du ikke klarer å holde fartsgrensen og kjøre forbi et sted det er forsvarlig? Det er påfallende at ulykker der ungdom blir drept i utforkjøringer eller i front mot front-ulykker nesten alltid skjer i grisgrendte strøk. Det der er en ukultur det må bli slutt på. Det er nesten standard å møte på en oppråna Volvo 240 i motgående kjørefelt når du kjører på avsidesliggende vestlandsveier av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 folk kjører vel ganske fort på landeveier for at dem tror det er mindre sjangs på å bli stoppet å dem er vant til veien så da tror dem at dem er mestere å ikke tenker på farene som kan oppstå å hvor lang tid det tar å stoppe i høy fart.eller man har kamerater som sitter på å man skal vise seg fram å vise hvor bra bilen går,eller hører på Eminem å driter i alt å all Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Nettopp. Er det noen som egentlig blir imponert av kompiser som setter ditt liv i fare ved å kjøre som en idiot? Når jeg sitter på med sånne folk så blir jeg bare jævlig stressa, og må be dem om å roe seg ned. Greit at Renualten din har en stor motor og chiptrimming. Men so what? Ooooh, vi kom frem ett minutt raskere. Skjerpings!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 kamerater som sitter på tør vel ikke si så stort,er vel redd for å bli utstøtt eller redd for at andre skal synes han/hun er pingle.Men man er støre mann vis man sier ifra,men det skjønner dem ikke brodern sat på med en som gikk rundt,en kamerat kjørte han hjem fra byen å han kjørte ut.han liker ikke å sitte på med andre,han liker å ha kontrol selv.skjønner han veldig godt.spørsmåle er hvordan man skal få en slutt på dette,det er et stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Må innrømme att jeg liker å kjøre fort, generelt fortere enn snittet i trafikken, har en egen evne til å havne bakerst i køen og kjører fort forbi den og havner bakerst i neste kø igjen. Men det vil ikke dermed si att jeg kjører idiot. Kan hende att jeg iriterer meg like mye over de som ligger akuratt på fartsgrensa og kansje 10 over som de jeg kjører forbi irriterer seg over meg, men sånn er det nå en gang att vi har alle en måte å kjøre på siden vi alle er forskjellige. Det er farlig å kjøre bil sånn er det bare Det må vi som lever bare leve med Jeg skulle virkelig ønske meg att det fantes flere bilbaner som var åpen for fartsutblåsninger, for etter en dag på banen så kjører man som regel sakte/pent i trafikken. Og hvorfor skal vi gammlingene irritere oss over undommen? de fleste kjørte vell fort en gang i blant når de var unge og noen gjør det fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 care!!! vi er forskjellige... hehe noen blir gira av grisekjøring.. noen blir gira av vold.. noen blir gira av og shoppe...( som regel tøser) osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 care!!!vi er forskjellige... hehe noen blir gira av grisekjøring.. noen blir gira av vold.. noen blir gira av og shoppe...( som regel tøser) osv Hva hadde det med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 care!!!vi er forskjellige... hehe noen blir gira av grisekjøring.. noen blir gira av vold.. noen blir gira av og shoppe...( som regel tøser) osv Hva hadde det med saken å gjøre? Det har med saken å gjøre at vedkommende som sa dette kjører som ett kjøtthue selv, og skal leke tøff med å si at han blir gira av grisekjøring.. Unødvendig post.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 care!!!vi er forskjellige... hehe noen blir gira av grisekjøring.. noen blir gira av vold.. noen blir gira av og shoppe...( som regel tøser) osv Å noen blir tydligvis gira av å vise andre at de tenker og står på et lavere interlektuelt holdningsmessig plan!! Å kjøre slik at en setter sitt eget liv og andres liv og helse i fare er jo helt greit, så lenge vi er forskjellige?? Så lenge vi er forskjellige er det greit at noen utøver vold? Å så lenge vi er forskjellige skal vi bare se gjennom fingrene og ikke bry oss om, eller med noe? Så lenge vi er forskjellige er det greit at noen grisekjører, kommer over i motsatt kjørebane og dreper deg eller noen av dine nærmeste?? TENK DEG LITT OM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå