babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 hvis du har full m-tech på bilen din,hva er det på bilen som er m-tech da? kan noen fortelle meg alle tinga som er m-tech på en E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 er vel: speil frontfanger diffuer i bakfanger sideskjørt vinge om jeg ikke tar helt feil. men det er mye mulig jeg gjør:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Er jo en laaaang liste som kan være M-Tech på en E-36..... Bla alt det Nino sa over pluss Understell Matter Ratt Felger Søk i forumet, står en del om dette rundt om forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 trodde det var gir,ratt,matter,dørinstignings list å understell..unnskyld så mye,trodde ikke det var så mange ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 er vel:speil frontfanger diffuer i bakfanger sideskjørt vinge om jeg ikke tar helt feil. men det er mye mulig jeg gjør:p Hele M bakfangeren er forskjellig fra en vanlig. Det blir ikke det samme kun å montere en diffuser i den originale fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 M-sportspakken på min bestod av frontfanger, sideskjørt, bakfanger, hvite blinklys forran, bak og på sidene. Brede M3 lister, M3 fjører, dempere og stabilisatorstag. M3 Ratt i skinn, håndbrekk i skinn, M girkule i skinn, samt sportsstoler i delskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå