babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 hvis du har full m-tech på bilen din,hva er det på bilen som er m-tech da? kan noen fortelle meg alle tinga som er m-tech på en E36..
Nino Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 er vel: speil frontfanger diffuer i bakfanger sideskjørt vinge om jeg ikke tar helt feil. men det er mye mulig jeg gjør:p
Schnellfahren Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Er jo en laaaang liste som kan være M-Tech på en E-36..... Bla alt det Nino sa over pluss Understell Matter Ratt Felger Søk i forumet, står en del om dette rundt om forbi...
babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 trodde det var gir,ratt,matter,dørinstignings list å understell..unnskyld så mye,trodde ikke det var så mange ting
B.E.E. Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 er vel:speil frontfanger diffuer i bakfanger sideskjørt vinge om jeg ikke tar helt feil. men det er mye mulig jeg gjør:p Hele M bakfangeren er forskjellig fra en vanlig. Det blir ikke det samme kun å montere en diffuser i den originale fangeren.
B.E.E. Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 M-sportspakken på min bestod av frontfanger, sideskjørt, bakfanger, hvite blinklys forran, bak og på sidene. Brede M3 lister, M3 fjører, dempere og stabilisatorstag. M3 Ratt i skinn, håndbrekk i skinn, M girkule i skinn, samt sportsstoler i delskinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå