javewl Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Jeg vet det står om dette i tabellen her på siden, men etter min efaring avviker den noe på noen modeller, og mer på andre. Noen her som kjører med disse S38 motorene som kan si litt om dette. B38 er mest intresang, men vil gjerne høre om det er noe forskjell fra den og ned til S36 TT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 S38B36 Lå stille og roligt i 80-90 over ca. 250km, bare motorvei og konstant fart. 8,5L per 100Km Autobahn uten hæmninger 15-16L per 100km Blei skikkelig overrasket på de tal der selv, men det var bare positivt Edit: Dette var iht. bordcomputeren, ikke målt på fylte liter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Min s38b36 har jeg aldri målt til å bruke under 1.05/mil,men det er jo langt i fra jevn og pen kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Okei. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim MPower Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Snittet på min ligger nok nærmere 2l enn 1, det er forøvrig en B38 i E34 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå