Diesel power Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Tips, rustfjerning for de som skulle være trengende http://www.metacafe.com/watch/456478/rust_removal_tip/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Smart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 du har ikke noen gode råd får rustfjerning på bagasjeluke helst nederst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Slip ned, rustomvandler, ny grunning (syregrunning?) + lakk og polering etter noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Er vel strengt tatt ikke nødvendig med rustomvandler hvis det er snakk om overflaterust som man pusser ned til rent stål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Er vel strengt tatt ikke nødvendig med rustomvandler hvis det er snakk om overflaterust som man pusser ned til rent stål. Flere som sier at JEG bør bruke det.. Men ikke vet jeg.. Har du klart å sette sammen en "antirust-pakke" til meg btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 du har ikke noen gode råd får rustfjerning på bagasjeluke helst nederst? Kjøp ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 du har ikke noen gode råd får rustfjerning på bagasjeluke helst nederst? Kjøp ny.. Rusta på den gamle luka blir ikke borte for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Er vel strengt tatt ikke nødvendig med rustomvandler hvis det er snakk om overflaterust som man pusser ned til rent stål. Flere som sier at JEG bør bruke det.. Men ikke vet jeg.. Har du klart å sette sammen en "antirust-pakke" til meg btw? Jada, eneste problemet er frakt. Må undersøke i morgen om jeg får sendt spraybokser med posten. Har satt sammen et kit med alt du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Er vel strengt tatt ikke nødvendig med rustomvandler hvis det er snakk om overflaterust som man pusser ned til rent stål. Flere som sier at JEG bør bruke det.. Men ikke vet jeg.. Har du klart å sette sammen en "antirust-pakke" til meg btw? Jada, eneste problemet er frakt. Må undersøke i morgen om jeg får sendt spraybokser med posten. Har satt sammen et kit med alt du trenger. Høres bra ut! ..Og det er nok til den rusten jeg har? Men hva er pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Ja, jeg hadde vel også trengt litt rustfjernings kitt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 jeg og, regner meg det kommer et nytt karosseri i posten til meg jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå