tams Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Bilen er en 318, E36 Har akkurat tatt ut og satt inn igjen venstre hovedlykt, og den ble ikke sittende i akkurat riktig posisjon ser det ut som. Panseret er relativt løst på høyre side, men ligger litt høyere enn normalt. På den andre sida sitter panseret litt lavere enn normalt, men er ikke til å rikke. Nå er jeg ikke helt stødig på låsinga på panseret, men det virker som om det rett og slett er to låser og den ene sitter fast som faen..?? Jeg kan høre en lås når jeg drar i spaken så wiren(e) er i orden. Lure løsninger? Er det 1 eller 2 låser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Er nok bare 1 lås ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 er en lås på høyre side når du står forand pansere,på Coupe å sedan vi har her er det bare en lås.tror det er det på alle E36 men ikke 100% sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Er 2 "låser" på mitt. Har ikke fått justert den inn helt 100% etter lakkering i sommer. Jeg må dra i spaken inni bilen, ut å nappe i panseret og så inn i bilen igjen å dra i spaken engang til. Da får jeg det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 okei, blei jo ikke så klok på det.. må være et eller annet solid i hvert fall som holder igjen, har dratt det jeg makter da jeg trudde det var noe som hang fast. hvis det er to låser så kan jo wiren til den en ha røket, men det virker rart ettersom panseret sitter lavere enn normalt på den siden.. har vel virkelig knust den låsen eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 2 låser på cab'n min også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 okei, blei jo ikke så klok på det.. må være et eller annet solid i hvert fall som holder igjen, har dratt det jeg makter da jeg trudde det var noe som hang fast.hvis det er to låser så kan jo wiren til den en ha røket, men det virker rart ettersom panseret sitter lavere enn normalt på den siden.. har vel virkelig knust den låsen eller noe sånt Viss den er feil innstilt så kan det hende at du må få noen til å presse ned panseret, mens du drar i spaken.. Må gjøre dette på rekorden til meg og brodern, det er alt stramt justert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 ordna det i dag, var en wire som lå i klem eller noe sånt, alt er i orden nå, bortsett fra at jeg må koble et blinklys på nytt.. (hardhendt mann) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå