336mik Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Siden pc`n jeg har til å justere dataspruten min med er fra før bestemora mi kunne gå,så har denne litt dårlig batteri kapasitet+at laderen som følger med begynner å få det litt den også. Så,hvor kan man få tak i en eller annen lader som kan få strømforsyning fra bilen?Sigarett tenner eller permanent..spiller ingen rolle bare jeg får strøm til pc`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Clas Ohlson har vel noe greier. Ellers vil som regel en 12V-230V converter funke på 150-200W når du har motoren i gang (ellers slår som regel spenningsvakta inn). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Det burde jo være mer enn nok for å lade et pc batteri det da.Får titte innom C.O da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Bilxtra/torshov etc har jo disse 12V-230 converterne også. Men sjekk på www.clasohlson.no også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Etter litt søking med mange stikkord,så kom jeg fram til noe: http://www.altitec.no/product_info.php?products_id=2682 Og det å ha en 220v omformer er vel kanskje ikke det jeg har mest brukt for.Grei å ha permanent i bilen denne,og prisen er ca den samme som en omformer fra biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Clas ohlson har vel også ein sånn ting som du pluggar i sigarettennar-uttaket, og som du får ut alt frå 12 og ned til 4-5V. I tillegg er det med div. pluggar som passar i det meste av el. apparat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Bærbare PC'er går ofte på 18-20V spenning. Da koster det gjerne litt mer for adapteret. Sjekk også at det klarer å levere nok strøm, en del maskiner krever ganske mange watt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 du vil ha denne http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=252919 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå