Jimbo Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Har en 318i 93mod. Skjønner ikke helt hva som har skjedd, men sentrallåsen har "klikka" litt i det siste. Nå må jeg låse 2 ganger. Når jeg låser bilen 1. gang, så låser den seg selv opp igjen. 2. gang jeg låser den så forblir den låst. Noen som har gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambusa Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 høres ut som en sent.lås driver driver og fjusker. kan være dårlig kontakt eller avslitte kabler under bagasjelokket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 er det ikke en styringsenhet/rele i førerdøra? i såfall kan det jo være denne som er defekt? kommer sikkert snart noen med mer peil inn og svarr tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambusa Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 det er sent.lås driveren som ligger inni døra. den står på låse mekanismen til døra. er litt trangt og komme til men det går ville først sjekket ledninger opp til bagasjeluka eg, får kabel brudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Gode ideer begge to. Skal sjekke. Vet at det er litt dårlige kabler under bagasjelokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambusa Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 jeg bytta mine kabler, får kjøpt sånn rep sett til dette under bag.luka. vist du finner ut at det er en sent.lås driver har jeg en du kan få kjøpe hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Det er bra. Da hører du kanskje fra meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambusa Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 du skal bare gi besked.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå