Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mista seff nøkkelen til bilen i helga :( og den har ikke kommet til rette enda så er straks på vei inn i bilen..med makt..hehe...

er det mye stress å få ny orginal-nøkkel, får man bestilt slikt eller..?

trenger igrunnen bil på jobb, så er ganske nær ved å vri av låsen i dør og tenn/ratt-lås...

Skrevet

muska på forumet hær har et helt sett til e30!! hør med henne om det!alle låser med nøkkel etc.. og kan hende du kan få bestillt nøkkel hos bmw forhandler hvis du oppgir diverse nummer etc..

Skrevet

hm... kontakte muska blir et alternativ om jeg blir utålmodig idag..hehe..burde igrunnen bytta alle låsene da de har vert litt trasige å vri rundt i det siste..

men får vel vente til i morgen å høre med bmw om de får sendt meg en ny nøkkel , eller sendt nøkkel-kode til nøkkel-verkstedet så han får laget en kopi..syns å huske søstra mi betalte 150,-+ for ny nøkkel til gammel merce.

Skrevet

da har jeg fått låser med nøkkel til tenning,dører,hanskerom og benstank fra muska :D

så det blir skift av låser og klosser foran og bak, å nye band og wire til håndbrekk..

og kansje litt extra fiks på 3"eksosen... "100db" ved 6000+rpm er vel ikke noe å råne med...hehe..

btw.. noen som har opplevd at bremseklosser på bremser foran, kjøpt hos bmw for ca 1år siden faktisk, har mista belegget? -har komplett 325 understell..

skulle bremse,en liten smell,klirrdunkklirr bakover bilen og null bremse..belegget løsna(ble knust) fra den ytterste klossen på venstre side..er jo skikkelig gøy når det er folk i veien... :( måtte jo pumpe pedalen som fy før de virka igjen..men da stål mot stål..hmf..

Skrevet

vet du om det var mye belegg igjenn? eller forsvant belegget helt så du så ikke noe mere til det?`

isåfall at du fant belegget og det var en del igjenn så vill eiallefall jeg forn å krevd nye klosser da det ikke skal skje..!

Skrevet

belegget datt av og forsvant på veien,men stålklossen henger jo seff igjen, men på de andre klossene er det jo ganske mye igjen...er jo sikkert ikke halvslitt engang, da bilen ikke blir brukt så mye i tillegg til at jeg bruker mest mulig motor/gear til å bremse farten..uvane..hehe..

jaja...får bare sette på nye å håpe de holder..hehe...

de er ikke kjøpt hos bmw..heh...

vel..rett i det du sier..det skal jo tross alt ikke skje da..skumle greier.. det kunne jo gått gæli..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...