Ronny M Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Jeg har ovehalt toppen på min M40 i dag, men har klart å miste den skruen som står i midten på oljerøret over kamakselen. Den er jo litt spesiell, med huller for oljetilførsel, så det er ikke bare å bruke hvilken som helst skrue. Jeg trenger å bruke bilen i morgen tidlig, så hvis det er noen i nærheten av Skien som har en motor eller topp stående som jeg kan ta den skruen fra så er jeg evig takknemlig. Ta kontakt på tlf 40454721 Ronny
Ronny M Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Har fått låne en bil, så det haster ikke så veldig lenger. Får nok tak i den skruen i morra hos BMW eller på høggern... Er det noen som har erfaring med å miste en skrue eller liknende langt ned i motoren? Ligger den bra der, eller er det veldig store sjanser for at det vil si pang etterhvert? Frister ikke å skru av bunnpanna... Skruen datt ned i hullet på høyre side mellom sylinder to og tre... oops..
TexWiller Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Det første jeg hadde gjort var og prøvd å fiske den opp igjen med en magnet. Har den falt ned i bunnpanna klarer du nok og fiske den ut bunnpluggen med magneten. den vil ikke gjør noen skade på motoren da den ikke kommer igjennom oljesilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå