JanE24 Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Som mange eldre BMWer mangler jeg noe verktøy i koffertlokket bak! Lurte på om noen har slikt liggende! Verktøyet er av merke Heyco, noen som har peiling på forhandlere??? Dette har jeg: Slik skulle det sett ut:
Kai-P. Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Jeg mener bestemt at du kan få kjøpt løse deler hos www.gsbildeler.no.
JanE24 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 Flotte greier, da har jeg noen steder å lete! Takk takk!
muska Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Hei. Jeg skal lete igjenom verktøykassa mi i morgen jeg Finner sikkert noe av det du trenger
JanE24 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 Det hadde jeg satt stor pris på! Da ser jeg frem til å få svar fra deg!
muska Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Finner ut av det imorgen, men bestilte resten av verktøyet til en kompis av meg også. Vet at mange liker å ha org. verktøyet i orden Sender deg mld i morgen jeg.
R.E.H Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 den pluggnøkkelen som jeg har i settet mitt passer ikke engang på pluggene mine:Phehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå