jensemann23 Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Prøvde å åpne takluka en dag, har aldri åpnet den siden jeg overtok bilen. Det går greit å sveive den opp i bakkant, men hvis jeg prøver sveive den bakover går det bare ca 10 cm, så stopper det helt opp. Har sprayet CRC i massevis inn på skinnene og sveivet frem og tilbake, men det er bråstopp! Noen som kan hjelpe meg? E36 318i manuell luke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Heisann, hadde samme problemet som du har nå. Etter mye om og men måtte jeg bytte hele takluke kassetten. Disse taklukene er en svakhet hos BMW, spesielt de med manuell sveiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 fant ut av det nå. Det var innertrekket som var skyvd helt under. Trodde ikke det var noe undertrekk jeg. Dro det frem, og da funka den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå