323i Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Noen som har en ca pris på lakkering av: ny venstre forskjerm , ny frontmaske, front-fanger, og lakkering av repperasjon på kanten av panser, eventuelt hele panseret. Fargen er Boston Green Metallic. Fint om noen i Bergensområdet kan gjøre dette på "kveldstid" eller vet om ett brukbart ikke så alt for dyrt lakk-verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Vet at en kompis av meg lakket en skjerm, inni og utenpå, et panser og en frontfanger.. Det kom på 9800. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 huff dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Det var meg det:) Han Trulsen snakker om.. Mitt ble lakkert hos Eric Andersen Lakkverksted. Vistnok en av de beste i by'n. De måtte også pusse ned panseret og frontfangeren. De måtte også rette panseret litt, da det jeg fikk av Koed.dk ikke var helt som det skulle være. Så det har vel hatt sitt utslag også... Men var langt ifra billig. Du må nesten ringe rundt til diverse lakkverksteder. Åsane lakk har fått mye skryt vet jeg... Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323i Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Det va noe mer en eg trodde Eg får høre litt rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Det var meg det:) Han Trulsen snakker om.. Mitt ble lakkert hos Eric Andersen Lakkverksted. Vistnok en av de beste i by'n. De måtte også pusse ned panseret og frontfangeren. De måtte også rette panseret litt, da det jeg fikk av Koed.dk ikke var helt som det skulle være. Så det har vel hatt sitt utslag også... Men var langt ifra billig. Du må nesten ringe rundt til diverse lakkverksteder. Åsane lakk har fått mye skryt vet jeg... Bjørn Du har vært å lakkert hos en kjendis du! Tråd stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 navn og bilde blir sikkert annonsert i media snart uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå