andrem Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Noen som vet om det er mulig å få kjøpt en liten apekatt =D Litt of topic menn hadde vert litt stilig og hatt =)
E36Cab1 Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Apekatt? blir ikkje det rekna som eksotisk dyr,alså ulovligt? Eller... ?
StianA Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 tviler på at det er lov og ha det i norge;) har selv lyst på en:)
The_transporter Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 det er ikke lov og ha i norge... men om du forhører deg i lørenskogtraktene er det en der som skaffer men det vet jeg ikke noe om
Mauro Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Apekatt? blir ikkje det rekna som eksotisk dyr,alså ulovligt?Eller... ? Jo, så klart, men det er ikke umulig å skaffe av den grunn.
bmwhans Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 sitter mange apekatter med uniform på diverse politistasjoner så er bare å dra dit!
The_transporter Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 ja man får vel kjøpt de og for en viss sum...
///MoePower Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 I og med at apekatter er ulovlige å ha, så syns jeg vi burde kicke politi, biltilsyn, politikere og all den slags både loddrett og vannrett ut i jungeln..
bmwhans Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 I og med at apekatter er ulovlige å ha, så syns jeg vi burde kicke politi, biltilsyn, politikere og all den slags både loddrett og vannrett ut i jungeln.. som jeg skulle sagt det selv! møkkafolk!
Stephan.s Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Kan vel ta en tur til sverige og høre der. Det er vel lov med de fleste eksotiske dyr der hvis jeg ikke husker feil.
compact Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 kunne godt ha tenkt meg noe så enkelt som en rev jeg...noen som vet om det er lovlig å ha som kjæledyr?
///MoePower Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Det har blitt drevet med reveoppdrett før i tiden, om ikke ennå, så kan jo være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå