Lars R B Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Trenger litt hjelp til sentrallåsen min. Da jeg låser bilen så spretter alle dørlåsene oppigjenn etter ca to sekunder. Har prøvd å låse og smelle igjenn døra ganske fort som skal fungere. Låsene spretter opp igjenn.... Bilen beskyttes med skarpladd våpen i umiddelbar nærhet i mellom tiden
skywalk3r Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 prøv å lås igjen 2 ganger på kjappen...hadd samme problem med e36 og der måtte jeg lås 2 ganger for at den skull hold seg låst.. Mvh Stian S
Berre83 Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Hadde samme problem på min her for ei stund siden. Da var det boksen til senrallåsen på passajersida (har coupe jeg) som kødda seg. Bytta den boksen og alt har vært i orden siden.
Lars R B Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 hmmm ingenting som funker. Er det noen som vet om det er vanskelig å rive av dørpanelet så jeg kommer til å får byttet sentrallås enheten? Har heldigvis en liggende.en stan.... Den er blitt litt vond å låse opp også. Blitt hard å vri... Dritt.
Berre83 Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Burde jo ikke være den helt store operasjonen. Tror nok at du får det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå